איך מרוויחים מלהעביר אתגר רשת חינמי

היי חברים,
מקווה שעבר עליכם שבוע נעים.
אני רוצה לשתף אתכם באחד הכלים הכי חזקים שיש לשיווק בטוח שמעתם עליו וכנראה השתתפתם בכזה לפחות פעם אחת.

קבלו אותו – אתגר הרשת.

ואם תהיתם אם זה עובד והאם באמת בצד השני נעשות עסקאות
אז התשובה היא- לא תמיד.
אבל עד סוף הפוסט הזה תקבלו את המתכון לאיך לבנות ולהשתמש
באתגר שכן עובד ב- 100% מהפעמים.
מוכנים?

אבל שניה לפני, מי שבטעות עדיין לא שמע על המושג הזה אז הסבר קצר.
אתגר רשת זה פרק זמן של כמה ימים שיש בו משימות שהמטרה שלהן להביא את המשתתף ממצב מצוי כלשהו למצב רצוי כלשהו.
במהלך הימים האלו המשתתף לרוב מתבקש לשתף את ההתקדמות שלו ואיך הולך לו במשימות האתגר בקבוצה של משתתפי האתגר.

דוגמה-
אתגר קוביות בבטן שלקוח שלנו מפרסם, כולל ב- 5 ימים תרגילי בטן חזקים ומשימות שקשורות לחיטוב הבטן, כך שהמשתתף יוצא תוך 5 ימים עם בטן הרבה יותר חזקה (וכואבת).
המשתתפים מקבלים חינם את כל המשימות ואת התרגילים המיוחדים, והכל מתנהל בקבוצת הוואטסאפ הייעודית לאתגר.
עד כאן הפרטים היבשים.

 

אז למה לעשות אתגר? בואו נתבונן יחד מה יש לנו פה.

  • משהו חינמי שאנחנו נותנים לקהל היעד שלנו- ערך!
  • אותם משתתפי האתגר נוספים לנו לרשימת התפוצה.
  • הלידים לאתגר מעניין הם זולים אם משתמשים בפרסום ממומן.
  • משימות וערך תכלס שהמשתתפים מקבלים מאיתנו.
  • מעורבות- המשתתפים משתפים את התוצאה של המשימות שלהם באתגר.
  • פרק זמן אינטנסיבי יחסית בו אנחנו נחשפים לקהל היעד.
  • הוא ממצב אותנו כאוטוריטה

אז אתגר זה טוב? עדיין, לא תמיד.

הרבה אנשים עושים אתגרים שפשוט… לא עובדים.

וכשאני אומר עובדים אני מתכוון שהם
אשכרה מביאים אותנו בסוף לתוצאה הרצויה של עוד לקוחות לשירותים שלנו.

 

אז למה אתגרים לא עובדים?

  1. אנשים לא מצטרפים לאתגר- אין יותר עצוב מאתגר שיש בו 6 אנשים.
  2. אנשים לא משתתפים באתגר- מצטרפים, כן, אבל לא עושים שום דבר או לפחות לא משתפים את הקבוצה.
  3. האתגר דועך יותר מדי מהר- אנשים מצטרפים, מתחילים לעשות משימות ולשתף בקבוצה ביומיים הראשונים, אבל מסיימים את האתגר קומץ אנשים מצומצם פעיל והרוב איבדו עניין.
  4. האתגר עובד יותר מדי טוב- והמשתתפים מקבלים יותר מדי ערך כך שהם לא צריכים להתקדם לשירות המלא.

אז אחרי כל ההקדמה הארוכה הזו, הנה המתכון לאתגר רשת שעובד.

עד כדי כך עובד שיש לנו לקוחות שזה השיווק היחידי שהם עושים, ממש ככה, כל שבוע מתחילים אתגר חדש. וכל שבוע חלק ממסיימי האתגר הופכים להיות לקוחות לשירותי הפרימיום שלהם.

1. נתחיל ב-מטרת האתגר שלכם.

אמרנו שאתגר לוקח משתתף ממצב מצוי למצב רצוי כלשהו, נכון? אז מה המצב המצוי של הקהל? לאן תצליחו לקחת אותו בימי האתגר הספורים? מאוד חשוב שיהיה לכם ולקהל ברור מה הם ישיגו אם הם ישתתפו באתגר הזה. ויותר מזה, זה צריך להיות בכיוון של מה שהם רוצים להשיג באופן כללי משירותים כמו שלכם

דוגמה-
יועצת עסקית יכולה לאתגר בעלי עסקים בלבנות תמהיל מוצרים מדויק לעסק שלהם.
סדרה של משימות שיקחו את המשתתפים ממצב של כאוס מוחלט במוצרי העסק לבהירות ותמהיל מוצרים מדויק. וכל זה ב- 7 ימים של משימות.

עוד דוגמה-
מעצבת פנים יכולה לאתגר את המשתתפים ב- 5 ימים לעשות סדר באיזור כלשהו בבית,
האתגר יכול לכלול משימות של תכנון והתאמת צבעים ואפילו קניה של פריטים לבית כך שבסוף האתגר המשתתפים יסיימו עם יותר ידע בעיצוב פנים ופינה אחת בבית שהיא יותר יפה ונעימה. מצב מצוי – מצב רצוי.

2. המשימות
המשימות של האתגר צריכות להיות מאתגרות, אבל רק קצת.
כשיש משימות יומיומיות זה לא הגיוני לצפות שהמשתתפים ישקיעו בהן יותר מכמה דקות ביום.
אם המשימות יהיו ארוכות מדי, או ידרשו יותר מדי התארגנות, פשוט לא יעשו אותן. ואז האתגר ידעך.

3. מעורבות
אחת הסיבות שאתגר עובד טוב היא שהוא גורם למשתתפים לעשות דברים ולהיות מעורבים.
שימו לב שהמשימות הן כאלה שיהיה קל וכיף לשתף את התוצאות שלהן. ככל שיותר אנשים יהנו לשתף את המשימות, המעורבות הזו תגרור ביצוע של המשימות של יותר אנשים מהאתגר.

4.פיתיונות
שימו לב, זה אחד הסודות הכי החשובים.
במהלך האתגר אתם רוצים להכניס לפחות 3 פתיונות שיגרמו למשתתפים לפנות אליכם באופן אישי ולדבר אתכם. למה אני מתכוון? בסופו של דבר המטרה היא למכור. זה לא מספיק שניתן ערך, זה לא מספיק שיהיה אתגר מגניב עם מעורבות רבה, וזה גם לא מספיק שאנשים יעשו את המשימות.

אנחנו רוצים מעמדי מכירה. ולא כל מעמדי המכירה נולדו שווים.

יש מעמדי מכירה איכותיים יותר ואיכותיים פחות.
אנחנו רוצים שכמה שיותר ממשתתפי האתגר יתקדמו למעמד מכירה איכותי!

דוגמה למעמד מכירה איכותי שאפשר להשיג מהאתגר:

אם אתה עושה שיווק לעסקים קטנים והמטרה באתגר שלך היא לעזור לבעלי עסקים לייצר לעצמם 3 לקוחות מפרסום אורגני, יכול להיות שיש לך משימה באתגר לכתוב פוסט היכרות מרגש בפרופיל הפרטי.
תציע למשתתפי האתגר שיחת מיקוד של 10 דקות איתך או עם מישהו מהצוות שלך, כדי לעבור יחד על הפוסט שניה לפני שמפרסמים אותו.
השיחה הזו המון פעמים ממשיכה מעבר למטרה המוצהרת שלה ובעצם הופכת להיות מעמד מכירה איכותי לשירות הפרימיום שלך…


אז אני מסכם-

אתגר זה טוב כשעושים אותו טוב ואז הוא יכול להיות קיצור דרך מטורף!

אפשר לקחת משתתף שעדיין לא מכיר אתכם ותוך 5 ימים להבשיל אותו ללקוח מושלם.

וקיבלתם את המרכיבים ואת המתכון לאיך לעשות אתגר מוצלח.

 

מכאן זה פשוט לעשות ולנסות

ולהמשיך לעשות,
עד שאתם מגבשים לכם אתגר איכותי, שקל לכם להכניס אליו משתתפים ושממיר אותם ללקוחות.

זה לגמרי אפשרי!

ובזה אני אסיים להיום

ואם יש פה מישהו או מישהי שרוצים קיצור דרך, מוזמנים לכתוב לנו במה אתם עוסקים
ונתחיל לגלגל ולבנות את האתגר שלכם.

ערב נעים ואחלה סופ"ש

טל ליברמן

המאמרים שלנו טובים נכון?

אנחנו יכולים לעזור לכם גם בזה 
מוזמנים לפנות אלינו בכל נושא ונשתדל לענות בהקדם !