חזרה מהירה ללידים ( בעל עסק מקצועי) נוחות לבעל העסק/צוות המכירות.
שלב ראשון
ליד שהשאיר פרטים מקבל הודעת הכרות עם אפשרות לתיאום שיחה. הליד מתאם לעצמו מועד לשיחה הראשונית ביומן ומקבל אוטומטית ליומן זימון עם קישור לשיחת הראשונית בזום.
לאחר התיאום, נשלח לליד חומר טרום מכירתי, הדרכה מקצועית מוקלטת.
שלב שני
קיימנו שיחה עם הליד.. וזה קורה - הוא לא סגר. נתחיל לעשות לו פולואפים אוטומטית.
מתכון #2
שירות לקוחות אוטומטי!
מעלה את שביעות הרצון של הלקוח.
מבטיח התקדמות בקורס הדיגיטלי.
שלב ראשון
שבועיים לאחר שהכנסנו לקוח חדש לשירות, נשלח לו הודעת שירות לקוחות אוטומטית.