הם שילמו עשרות אלפי שקלים לספקי דיגיטל או ליועצים,
בנו דפי נחיתה, השקיעו בנוכחות בסושיאל והפעילו קמפיינים,
הם עושים את השיווק שלהם בעצמם או עובדים עם סוכנות פרסום או קמפיינר.
אולי הלידים שמגיעים מהדיגיטל קרים או לא רלוונטים,
אולי הקמפיין הביא תוצאות טובות לחודש אחד ופתאום הקמפיין הפסיק לעבוד, אולי הקמפיין דווקא עבד – אבל עד לגבול מסויים – ומעבר לזה הם לא מצליחים להגדיל תקציבים ולעשות סקיילינג רווחי…
וללמוד לעשות הכל לבד… ואז הם נתקעים עם אוקיינוס של ידע כללי ותיאוריות, ולא יודעים מה מזה רלוונטי לעסק שלהם.
היועץ יכול לתת עצות טובות, אבל אותם בעלי העסקים לא יודעים איך להוריד את האסטרטגיה לפרקטיקה.
לשלם עשרות אלפי שקלים על פרוייקט גדול או ריטיינר, בלי שהם יודעים אם השירות הזה יעזור לעסק שלהם לגדול (או - אם עוד כמה חודשים הם ימצאו את עצמם שוב מחליפים קמפיינר…)
ולא רק יועץ בודד.
לא שולחים אותכם הביתה עם דף המלצות.
לא מרוצים? לא שילמתם!
אחד מאנשי הצוות שלנו יצור קשר ויבדוק שבאמת נוכל לעזור לכם.
נכנס לחשבונות הפרסום, ננתח את כל הפעילות שלכם בדיגיטל, נבין את שורש הבעיה, ונגבש תכנית פעולה.
פותרים את הבעיה - ממש בפגישה עצמה!
לוחצים "פליי" על הקמפיין ונהנים מהתוצאות!
נפצח מסע לקוח מדוייק, שיביא לכם לידים יותר חמים
נתאים את ההגדרות הטכניות ככה שתוציאו פחות כסף על הקמפיין
נפצח לכם קריאייטיב חדשני שיגרום ליותר אנשים לעצור עליו
נשדרג את דפי הנחיתה כדי שהם ימירו יותר
נדייק את המסר השיווקי כדי שהוא ימשוך את הקהל הכי אידיאלי
אנחנו שומעים כל שבוע עשרות בעלי עסקים שמספרים לנו כמה הם נכוו מספקים קודמים בתחום הדיגיטל… זה כואב לנו,
אם עלית לפגישה ולא הצלחנו לשפר את הפעילות שלך בדיגיטל?
לפתור את מה שתקוע אצלכם בדיגיטל תוך פגישה אחת ולהתחיל לקבל הרבה יותר לידים איכותיים, או ארוחה זוגית במסעדה?
כסוכנות דיגיטל הקיימת 4 שנים כבר כתבנו מאות קמפיינים לבעלי עסקים ונותני שירותים במגוון תחומים, צברנו ניסיון, למדנו על בשרנו מה עובד (ומה פחות), ועטפנו את כל הידע שלנו – בפגישה ממוקדת אחת!
אנו מציעים את כל הפתרונות שעסקים צריכים תחת קורת גג אחת, כדי לעזור לבעלי עסקים וחברות לנצח בעולם הדיגיטלי ולהשיג החזרי השקעה מקסימליים.
אושר אבני הוא איש דיגיטל עם מעל עשור של ניסיון. מעבר לעבודה שלו עם הסוכנות שלנו, הוא מרצה לשיווק דיגיטלי במכללות מוכרות (המרכז הטכנולוגי רופין, יוסי לוי, המכללה האקדמית כינרת).
אושר מאמין שכל אחד יכול לצמוח ולהצליח, וזה הדרייב מאחורי הפעילות שלו כאיש שיווק ומרצה.
לעסקים של נותני שירותים או מוכרי קורסים ומוצרי מידע
למי שיש לו פעילות קיימת בדיגיטל
לבעלי תקציב מדיה של 3,000 ש"ח בחודש ומעלה
למי שמרגיש שהפעילות שלו בדיגיטל יכולה לעלות בכמה רמות!
לפתור את מה שתקוע אצלכם בדיגיטל תוך פגישה אחת ולהתחיל לקבל הרבה יותר לידים איכותיים,
או ארוחה זוגית במסעדה?