יועצים עסקיים ומאמני מכירות – גיליתי משהו מעניין על חימום לידים…
זיהיתי את הנקודה שבה לידים מתפספסים – השלב שבין השארת הפרטים לשיחת מכירה.

בהדרכה הקרובה אני משתף אתכם
בתובנות ובכלים שעובדים לנו בחברה.

בהדרכה הקרובה אני משתף אתכם בתובנות ובכלים שעובדים לנו בחברה.

תובנות מהשטח, כלים מעשיים וטיפים
שתוכלו ליישם על הלקוחות שלכם:

תובנות מהשטח, כלים מעשיים וטיפים שתוכלו ליישם על הלקוחות שלכם:

הדרכת חובה ליועצים עסקיים ומאמני מכירות

בתאריך 24/12/24 | בשעה 13:00

מה גיליתי על חימום לידים?

שנים שאני מדבר עם יועצים עסקיים ומאמני מכירות, והם תמיד מספרים לי את אותה בעיה.
הלקוחות שלהם מעלים קמפיין, הלידים נכנסים, העלויות לליד טובות, אבל… עד השיחת מכירה הליד כבר לא זוכר שהוא השאיר פרטים.

איפה הליד מתפספס?

שמתי לב שיש נקודת מפתח שרוב האנשים מפספסים… השלב שבין השארת הפרטים לשיחת המכירה.

ככה זה נראה בדרך כלל:

לקוח משאיר פרטים

שקט מוחלט

שיחת מכירה (שהליד כבר קררר)

אבל גילינו שאפשר אחרת.

בהדרכה הקרובה תבין:

1.

איך לבנות מערך תוכן שמחמם לידים לפני השיחה

2.

✓ טכניקות מתקדמות לאופטימיזציה של תהליכי מכירה

3.

✓ השיטה שהובילה לשיפור של 20% בשיעורי הסגירה אצל הלקוחות שלנו

המלצות

ניר פלג

מנכ"ל פרימיום משכנתאות ופיננסים

אור פוריה

מנכ"ל פוריה תכנון פיננסי

שי שור

בעלים ומנכ"ל שור יזמות

אור אליעז

בעלים ומנכ"ל של פרוקאסט

צילי גיגי

אימון לנשים בלבד

גיא גלנטי

בעלים ומנכ"ל משותף של אתיקה פיננסים

דני מנכל BMF360

קצת עליי

היי, אני דני גדייב.

5 שנים עבדתי עם מאות עסקים על שיפור תהליכי המכירה. זיהיתי את הנקודה שבה לידים מתפספסים – ואיך אפשר לשנות את זה.
בהדרכה הקרובה אני רוצה לשתף אתכם במה שלמדתי. זו לא הרצאת מכירה. פשוט 45 דקות של תובנות מהשטח, כלים מעשיים, וטיפים שאפשר ליישם מיד. אם גם אתם עובדים עם בעלי עסקים ורוצים להוביל אותם לתוצאות טובות יותר… אם מעניין אתכם לשמוע על השיטה שפיתחנו…

אני מזמין אתכם להצטרף להדרכה.

עמוד ממיר זה נבנה על ידי BMF360

דילוג לתוכן