יועצים עסקיים ומאמני מכירות – גיליתי משהו מעניין על חימום לידים…
זיהיתי את הנקודה שבה לידים מתפספסים – השלב שבין השארת הפרטים לשיחת מכירה.
בתאריך 24/12/24 | בשעה 13:00
שנים שאני מדבר עם יועצים עסקיים ומאמני מכירות, והם תמיד מספרים לי את אותה בעיה.
הלקוחות שלהם מעלים קמפיין, הלידים נכנסים, העלויות לליד טובות, אבל… עד השיחת מכירה הליד כבר לא זוכר שהוא השאיר פרטים.
איפה הליד מתפספס?
שמתי לב שיש נקודת מפתח שרוב האנשים מפספסים… השלב שבין השארת הפרטים לשיחת המכירה.
ככה זה נראה בדרך כלל:
לקוח משאיר פרטים
שקט מוחלט
שיחת מכירה (שהליד כבר קררר)
אבל גילינו שאפשר אחרת.
✓ איך לבנות מערך תוכן שמחמם לידים לפני השיחה
✓ השיטה שהובילה לשיפור של 20% בשיעורי הסגירה אצל הלקוחות שלנו
היי, אני דני גדייב.
5 שנים עבדתי עם מאות עסקים על שיפור תהליכי המכירה. זיהיתי את הנקודה שבה לידים מתפספסים – ואיך אפשר לשנות את זה.
בהדרכה הקרובה אני רוצה לשתף אתכם במה שלמדתי. זו לא הרצאת מכירה. פשוט 45 דקות של תובנות מהשטח, כלים מעשיים, וטיפים שאפשר ליישם מיד. אם גם אתם עובדים עם בעלי עסקים ורוצים להוביל אותם לתוצאות טובות יותר… אם מעניין אתכם לשמוע על השיטה שפיתחנו…