יועצים עסקיים ומאמני מכירות – גיליתי משהו מעניין על חימום לידים… זיהיתי את הנקודה שבה לידים מתפספסים – השלב שבין השארת הפרטים לשיחת מכירה.
שנים שאני מדבר עם יועצים עסקיים ומאמני מכירות, והם תמיד מספרים לי את אותה בעיה.
הלקוחות שלהם מעלים קמפיין, הלידים נכנסים, העלויות לליד טובות, אבל… עד השיחת מכירה הליד כבר לא זוכר שהוא השאיר פרטים.
איפה הליד מתפספס?
שמתי לב שיש נקודת מפתח שרוב האנשים מפספסים… השלב שבין השארת הפרטים לשיחת המכירה.
ככה זה נראה בדרך כלל:
לקוח משאיר פרטים
שקט מוחלט
שיחת מכירה (שהליד כבר קררר)
אבל גילינו שאפשר אחרת.
✓ איך לבנות מערך תוכן שמחמם לידים לפני השיחה
✓ השיטה שהובילה לשיפור של 20% בשיעורי הסגירה אצל הלקוחות שלנו