שאלה שכל בעל עסק בתחום השירות והקורסים צריך לשאול את עצמו:

למה כל כך הרבה בעלי עסקים השקיעו עשרות-מאות אלפי שקלים, מאות שעות מהזמן שלהם, והחליפו כמה ספקי שיווק

ועדיין לא הגיעו ליעדים העסקיים שלהם?

(התשובה תפתיע אתכם)

יש לא מעט נותני שירותים או מוכרי קורסים שהם עצמאיים או שיש להם כמה עובדים,
הם מעולים במה שהם עושים,
ולמרות כל המקצועיות והשירות המטורף שהם נותנים:
יש פער הזוי בין כמות המכירות שיש להם לבין מה שהיה יכול להיות.

כשהם מנסים לפתור את הבעיות שלהם בשיווק, הם מנסים לא מעט פתרונות:

הם הולכים לקמפיינר

(ואז הם מגלים שהוא יודע רק ללחוץ על כפתורים והוא לא סמנכ"ל שיווק)

אחרי זה ניסו יועץ שיווק

(ואז הם מגלים פער ענק בין האסטרטגיה ליישום – ולא רק זה – עכשיו צריך גם לשלם עשרות אלפי שקלים לספקים כדי שיבנו את כל מה שהיועץ אמר…)

הם ניסו לגייס איש מכירות

(אבל הוא התלונן שהלידים קרים מדי, ובכל מקרה הוא לא הצליח למכור כמו בעל העסק).

הם הלכו לפרילנסר אחד

שיבנה דף נחיתה, לאחד אחר שיכתוב, ולמישהי אחרת שתנהל את הסושיאל…

וכל זה לא נתן את התוצאות הרצויות

מסיבה אחת פשוטה:

שיווק אפקטיבי עובד כמו מכונה משומנת.

אם חלק אחד חסר במכונה, או אם החלקים לא מסתנכרנים יחד,

השיווק פשוט לא יעבוד.

בגלל זה אי אפשר שהשיווק יהיה מפוזר על פני מלא יועצים וספקים שונים, כשכל אחד מושך לכיוון אחר והם לא מדברים בינהם…

אגב, זה נכון לא רק לשיווק,

אלא לכל העסק

השיווק חייב להיות מחובר למכירות.

המטרה היא לא להביא רק לידים זולים, אלא לידים שיסגרו עסקאות.

המכירות חייבות להיות מחוברות לשירות.
אנשי המכירות לא יכולים להבטיח דברים שהשירות לא יכול לקיים.

מחזור המכירות חייב להיות מחובר לפיננסים.
אין טעם לעשות הרבה מכירות אם מדממים כסף.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה

בניגוד לסוכנויות

אחרות,

אנחנו לא עוצרים שהליד מגיע

אנחנו לא

עוצרים

כשהליד מגיע.

01

בנינו משפך שמביא לכם מלא לידים?

אנחנו בונים לכם משפך "אפטר ליד" שמחמם לך את הלידים ומגביר את אחוזי הסגירה ב20% בממוצע.

02

אנשי המכירות שלכם בעומס?

אנחנו בונים לכם מערכת CRM ואוטומציות חכמות שמייעלות את העבודה בעשרות אחוזים.

03

אתם סוגרים הרבה עסקאות ומשהו עדיין לא עובד?

אנחנו בונים לכם אסטרטגיה פיננסית, ככה שמכל מכירה גם הרווח גדל.

בקיצור,

אנחנו מחברים ביחד את כל חלקי הפאזל...

מה שמאפשר לכם להגדיל את העסק בראש שקט,
במקום להתפזר בין עשרות ספקים שונים…

בקיצור,

אנחנו מחברים ביחד

את כל חלקי הפאזל…

מה שמאפשר לכם להגדיל את העסק בראש שקט,
במקום להתפזר בין עשרות ספקים שונים…

אנחנו יודעים שזו הבטחה די גדולה

אז אל תאמינו לנו, תאמינו למספרים.

M
תקציבי מדיה מנוהלים
0
לידים
מיליון 0
הכנסות ללקוחות
% 0
החזר השקעה
% 0
לקוחות שממשיכים לעוד שנה
0
לקוחות פעילים
+ 0
נישות שונות

תוצאות שהשגנו ללקוחות כמוכם

ניר פלג

מנכ"ל
פרימיום משכנתאות ופיננסים

5/5

אבי אמסלם

מנכ"ל
טריפלאן - תכנון פיננסי

5/5

שי שור

בעלים ומנכ"ל
שור יזמות

5/5

יהונתן בס

מנכ"ל
משכנתא עכשיו

5/5

אור פוריה

מנכ"ל
פוריה תכנון פיננסי

5/5

עומר כהן

בעלים ומנכ"ל
כהן ייעוץ משכנתאות ופינסים

5/5

מה אנחנו עושים אחרת?

איך נראה פרסום סטנדרטי (וכושל) של רוב המשווקים

מודעה

דף נחיתה

אין אמון
מתבזבז זמן וכסף על לידים לא רלוונטים

מה אנחנו עושים?

מערכת מדויקת לבניית אמון

הלידים מגיעים שהם יודעים מי, מה ולמה, ומוכנים לקנות.

אמון גבוה
יותר לקוחות טובים על אותו תקציב פרסום.

איך זה עובד?

01

שלב ההיכרות

קמפיין היכרות וחימום לקהל קר

02

שלב החיזור: יצירת לידים חמים ורלוונטים

מסננים מהקהל שלנו רק את מי שרלוונטי לשירות

03

לפגוש את ההורים: אפטר ליד

חיזוק הקשר ובניית אמון למיקסום המכירות

איך נראה תהליך העבודה?

תכנון, הקמה והשקה

פיצוח אסטרטגי ובידול מרכזי (שבועיים עד חודש)

-פיצוח ה- D.N.A  העסקי – קהל, בידול ומסר
-יצירת החומרים השיווקיים – קופי וקרייאיטיב
-הקמת המשפכים השיווקיים

אופטימיזציה

בקרה וייצוב החזר השקעה (תוך מספר שבועות)

-מתחילים לפרסם
-איסוף נתונים ואופטימיזציה
-התייצבות על החזר השקעה גבוה על הכסף

סקיילינג

מכפילים פי 10!

-הגדלת תקציבי שיווק
– צירת מעמדי מכירה להמונים
– צירת מוצרים ומשפכי שיווק חדשים

חושבים על הצעד הבא

-משפרים את שיחות המכירה
-בונים מערכת CRM חכמה שממקסמת את הזמן של אנשי המכירות
-מדייקים את האסטרטגיה הפיננסית למקסימום רווחיות

אנחנו מבינים עסקים קטנים ובינוניים

הרבה סוכנויות פרסום מנסות לצוד "דגים גדולים" ורואות בעסקים כמוכם "דגים קטנים".
חשוב שתדעו: הדבר האחרון שמעניין אותנו זה להתחרות מול המשרדים הקלאסים על התקציב של החברות הגדולות.

אנחנו כאן במשימה לעזור לעסקים קטנים ובינוניים לצמוח (כי גם אנחנו התחלנו קודם כל בתור בעלי עסקים).
לאורך 4 שנות פעילות יצרנו מאות סיפורי הצלחה, דווקא לאותם עסקים שלא הגיעו עם תקציב פרסום מטורף ומחלקת שיווק.

האני מאמין שלנו ורגע של כנות

בעולם של פרסומות נוצצות והתייחסות לקהל כלידים ולקוחות בלבד – אנחנו מאמינים באנשים, אנחנו מאמינים בשיווק פרסונלי שמחבר את קהל היעד לעסק באופן אותנטי, ישיר ובגובה העיניים.

אנחנו מאמינים שבעל עסק שמשקיע בפרסום מקצועי צריך לקבל החזר השקעה גבוהה. אנחנו מאמינים בפתרונות ותוצאות מעולות. וזה מה שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו שהופכים במהרה להיות שותפים וחברים.

אבל זה לא עובד לכולם, ולא תמיד. ומי שמציע לכם קסמים והבטחות בלי הוכחות… אל תאמינו לו.

לפני שאנחנו לוקחים כל לקוח וכל פרויקט אנחנו שואלים – מי הקהל? מה אתם מציעים לו? כמה עולה השירות? ועוד לא מעט שאלות שמגלות לנו, האם נוכל לעזור… ואם לא? הכל בסדר, נפרדים כידידים אבל כשאנחנו יוצאים לדרך? רמת הודאות שלנו והיכולת שלנו לתת תוצאות מעולות – מאוד מאוד גבוהה. 

לתיאום שיחת ייעוץ

עם מומחה צמיחה

בצד השני, מחכה לכם לא "עוד איש מכירות" אלא מומחה שיווק וצמיחה עם 5-10 שנות ניסיון.
גם אם נחליט שלא לעבוד יחד מכל סיבה, אתם תצאו עם המון ערך.

למקרה שעדיין לא הכרנו…

סוכנות דיגיטל הקיימת 4 שנים כבר כתבנו מאות קמפיינים לבעלי עסקים ונותני שירותים במגוון תחומים, צברנו ניסיון, למדנו על בשרנו מה עובד (ומה פחות), ויצרנו מאות סיפורי הצלחה.

אנו מציעים את כל הפתרונות שעסקים צריכים תחת קורת גג אחת, כדי לעזור לבעלי עסקים וחברות לנצח בעולם הדיגיטלי ולהשיג החזרי השקעה מקסימליים.

דני גדייב, בעל חברה בתחום הפיננסים. בשנים האחרונות מלווה ומייעץ פרטיים ובעלי עסקים במגוון תחומים בעולם הפיננסים.

מתוך הידע שהוא צבר על בשרו בניהול צוותי מכירות, הוא רכש ידע וכלים בעולם המכירות והיום דני מעביר את הידע הזה ללקוחות החברה כדי שיצליחו לעזור ליותר מלקוחותיהם.

בעל תואר שני במנהל עסקים, פודקאסט מצליח בעולם היזמות והשיווק ונחשב לאחד המובילים כיום בעולם העסקי -פיננסי.  בעברו הקים וניהל סטארטפים בתחומים שונים.

טל (השועל) ליברמן, בעל תואר ראשון במדעי המחשב, אחרי שנים ארוכות בתור מפתח תוכנה ומוביל צוותים בעולמות ההייטק והסטארטפים החליט להתמסר לאהבה האמיתית שלו – שיווק חברות ועסקים. עם הכלים הטכנולוגיים שצבר והיכולות האנליטיות פתח סוכנות פרסום טכנולוגית בוטיקית לנותני שירותים.

טל ליברמן ודני גדיב, עם ניסיון עשיר בעולמות הטכנולוגיה, השיווק והעסקים, הקימו את משרד הפרסום הטכנולוגי BMF360. 

מה עוד מיוחד אצלנו?

מחברים בין טכנולוגיה לפסיכולוגיה שיווקית

אנחנו רותמים את הטכנולוגיה וממירים אותה למיקסום החזרי השקעה במשפכים ובפעילות העסקית.

מדברים בהחזר השקעה

לידים זולים זה חשוב, איכותיים אפילו עוד יותר חשוב, אבל הכי חשוב הוא החזר ההשקעה. החזר השקעה גבוה מאפשר תזרים יציב וצמיחה של הפעילות העסקית. אנחנו מספקים החזר השקעה של בין פי 3 לפי 12 על תקציב הפרסום.

פתרון 360

אנחנו מציעים מעטפת שירותים מלאה לעסקים וחברות –לא רק דיגיטל: אימוני מכירות להכפלת אחוזי הסגירה, אסטרטגיה פיננסית לרווחיות מקסימלית וסקיילינג, CRM ואוטומציות להתנהלות יעילה וסדר בתהליכים בעסק ועוד.

עובדים רק עם עסקים קטנים ובינוניים

ברצינות, לא מעניין אותנו להתחרות במשרדי הפרסום הגדולים על התקציבים של בזק ושטראוס. אנחנו כאן כי בשביל לעזור לעסקים קטנים ובינוניים לצמוח.

מומחים בשיווק לנותני שירות וקורסים

עבדנו כבר עם עשרות נישות שונות בתחום נותני השירותים ויצרנו מאות סיפורי הצלחה.

תמיד חושבים על הצעד הבא

אנחנו לא עוצרים אחרי שקיבלתם את הליד, אלא ממשיכים לשפר את האיכות שלו, את שיחות המכירה, את הרווחיות שלך ועוד.

הם כבר קיבלו החזר השקעה

תוצאות שהשגנו ללקוחות כמוכם

יובל ויסוסר

More Admin
שירותי אדמיניסטרציה לעסקים

5/5

גיא בן נר

סלע
סוכנות לביטוח

5/5

מיכאל היימן

בעלים ומנכ"ל
RightWay משכנתאות ופיננסים

5/5

דקלה אפשטיין

מנהלת שיווק לעסקים
ואסטרטגית שיווק

5/5

נדל"ן בג'ינס

בית
להשקעות נדל"ן

5/5

ליאור ארוש

מאמנת לזוגיות
ומשפחה

5/5

שאלות נפוצות

העסקים שאנחנו עובדים איתם מייצרים החזר השקעה של בין פי 3 לפי 12 על ההשקעה בפעילות. יש לנו ניסיון והתנסות עם חברות ועסקים כמעט בכל התחומים ואנחנו עושים את מה שצריך כדי שזה יעבוד אצלכם.

החברה מתמחה בעבודה עם עסקים וחברות בתחום השירותים (לא איקומרס או קמעונאות). אצלנו תוכלו למצוא: שיווק ממומן מבוסס תוצאות שמייצר החזר השקעה, בניית אתרים, בניית משפכי שיווק, ייעוץ פיננסי ושירותי אוטומציה לעסק.

אחרי הקמת מכונת הלקוחות, בין חודש ל- 3 חודשים של אופטימיזציה, איסוף נתונים ומחקר, לקוחותינו מקבלים באופן יציב החזרי השקעה של בין פי 3 לפי 12 על תקציב הפרסום החודשי.

אנחנו נפגשים איתכם לבניית האסטרטגיה השיווקית. מיד לאחר מכן, אנחנו מקימים עבורכם את המשפך הנכון ביותר (ע"ב האסטרטגיה שהוגדרה). בשלבים מתקדמים יותר, אנחנו עושים אופטימזציה לקמפיין ברמה היומית לדיוק הביצועים. לאחר שסיסטם השיווק והמכירות עובד אנחנו מכפילים תקציבים ומקימים משפכים נוספים.

עבדנו עם עשרות נישות שונות של בעלי עסקים בתחום השירותים והקורסים, בינהם:
פיננסים, נדל"ן, ביטוח, עיצוב פנים ואדריכלות, רפואה, ייעוץ עסקי, שיווק, תוכנה ופיתוח, בריאות ותזונה, עריכת דין ועוד ועוד.
דברו איתנו כדי לראות דוגמאות לעבודות שעשינו בנישה שלכם.

למי השירות מתאים?

01

בעלי עסקים בתחום השירות והקורסים

02

בעלי תקציב מדיה של 3,000 ש"ח בחודש ומעלה

03

לכל מי שמחפש one stop shop שתרכז את כל הפתרונות
של השיווק והמכירות במקום אחד

04

לכל מי שמרגיש שהפרסום שלו היום לא מממש את הפוטנציאל שלו

ואם כבר הגעתם עד לפה…

זה דף לא קצר. אם הגעתם עד לפה, כנראה שאתם מרגישים שיש לדיגיטל שלכם פוטנציאל לא ממומש,
ועדיין לא קיבלתם את התוצאות שאתם רוצים, בין אם באחוזי הסגירה, באיכות הליד או ביכולת לעשות סקייל.
אנחנו יודעים שהרבה בעלי עסקים כבר נכוו בעבר מספקים בתחום הדיגיטל,
זה לגמרי מבאס, אבל מישהו צריך לומר את זה:
אם לא תמצאו את השותף הנכון לשיווק שלכם – שום דבר לא ישתנה.

אז אם משהו בדף הזה סיקרן אותכם, אנחנו ממליצים לכם לקבוע שיחת ייעוץ עם אחד ממומחי השיווק שלנו, ולבדוק איך נוכל לעזור לכם להגדיל את העסק. השיחה הראשונית לגמרי בחינם ואין שום התחייבות.

לתיאום שיחת ייעוץ

עם מומחה צמיחה

בצד השני, מחכה לכם לא "עוד איש מכירות" אלא מומחה שיווק וצמיחה עם 5-10 שנות ניסיון.
גם אם נחליט שלא לעבוד יחד מכל סיבה, אתם תצאו עם המון ערך.

עמוד ממיר זה נבנה על ידי BMF

דילוג לתוכן