מגיל צעיר, תמיד אהבתי לכתוב.
הייתי הילדה הראשונה בגן שלמדה לכתוב ולקרוא ועוד ב 2 שפות.
הייתי כותבת שירים וסיפורים, עושה ספוקן וורד, ובשלב כלשהו הצטרפתי ככותבת למגזין מבית ווינט.
הניסיון במגזין הוביל אותי לתפקיד הבא שלי – הצטרפתי כקופי ג'וניור, לצוות של משווק אינטרנטי מוכר.
כלומר, כישרון כתיבה זה בסיס מצוין – אבל זה לא העיקר. אנשים לא מבצעים החלטות רכישה בגלל ניסוח יפה.
ככה נחשפתי לכל העולם של קופי ממיר (Conversion Copywriting).
השילוב הזה בין כתיבה, לפסיכולוגיה, לדאטה, ריתק אותי.
תמיד עניין אותי מה מניע התנהגות אנושית. מה מניע אנשים לבצע פעולה כלשהי, לקנות או להשתכנע. לא הפסקתי ללמוד עוד ועוד על התחום מאז.
בעקבות הניסיון שצברתי כ-Conversion Copywriter, התחלתי לעבוד כפרילנסרית בתחום. בתור פרילנסרית, עבדתי עם עשרות לקוחות, והצלחתי לייצר להם תוצאות יוצאות דופן:
מעל ל-90% מהלקוחות שהטמיעו את הקופי שכתבתי, ראו שיפור באחוזי ההמרה, איכות הליד או כמות הטראפיק.
כיום, אני מנהלת את מחלקת התוכן בBMF360.
אני שמחה להוביל את המחלקה שאחראית במידה רבה לתוצאות של הלקוחות שלנו: 81% מהלקוחות נשארים מעל לשנה, עם החזר השקעה של 950% בממוצע.
קודם כל, Conversion Copywriter בונה על התפקיד הסטנדרטי של קופירייטר: אדם שהתפקיד שלו זה לדעת לכתוב היטב, להעביר מסרים, ולהיות יצירתי.
עם זאת, הוא לא עוצר ב"כתיבה יפה".
אלא, הוא משתמש בכלים נוספים כדי לתת תוצאות מקסימליות ללקוחות שלו:
בהרבה משרדי פרסום, מחלקת הקריאייטיב ומחלקת הפרפורמנס עובדים בנפרד.
הקופירייטרים שולחים את החומרים שהם כתבו ו…זהו. העבודה שלהם נגמרת.
מה אם הייתם ממשיכים להיות מעורבים גם בשלב הבא?
דמיינו שהייתם שם בשלבי הולידציה והטסטינג כדי להמשיך ולשפר את הביצועים של אותם חומרים שוב ושוב – עד לביצועי שיא!
תראו, למרות שהתפקיד הזה צובר ויותר פופולריות עם הזמן, רוב משרדי הפרסום והדיגיטל בישראל עוד לא אימצו אותו, ורוב בתי הספר לקופי או דיגיטל – עדיין לא מלמדים את זה.
עיצובים יפים, פיקסלים מדוייקים ואקסלים מסודרים זה סבבה והכל, אבל מה שבאמת מעניין אותנו זה לייצר תוצאות מעולות ללקוחות שלנו.
אפשר לעבוד מכל מקום, מהבית או מחו"ל! כל מה שצריך שתכינו זה לפטופ ומלא דפים פנויים בדרכון.
*נדרשת זמינות בשעות עבודה של ישראל
BMF360 היא סוכנות דיגיטל הקיימת 4 שנים. כבר כתבנו מאות קמפיינים לבעלי עסקים ונותני שירותים במגוון תחומים, צברנו ניסיון, למדנו על בשרנו מה עובד (ומה פחות), ויצרנו מאות סיפורי הצלחה.
אנו מציעים את כל הפתרונות שעסקים צריכים תחת קורת גג אחת, כדי לעזור לבעלי עסקים וחברות לנצח בעולם הדיגיטלי ולהשיג החזרי השקעה מקסימליים.
דני גדייב, בעל חברה בתחום הפיננסים. בשנים האחרונות מלווה ומייעץ פרטיים ובעלי עסקים במגוון תחומים בעולם הפיננסים.
מתוך הידע שהוא צבר על בשרו בניהול צוותי מכירות, הוא רכש ידע וכלים בעולם המכירות והיום דני מעביר את הידע הזה ללקוחות החברה כדי שיצליחו לעזור ליותר מלקוחותיהם.
בעל תואר שני במנהל עסקים, פודקאסט מצליח בעולם היזמות והשיווק ונחשב לאחד המובילים כיום בעולם העסקי -פיננסי. בעברו הקים וניהל סטארטפים בתחומים שונים.
טל (השועל) ליברמן, בעל תואר ראשון במדעי המחשב, אחרי שנים ארוכות בתור מפתח תוכנה ומוביל צוותים בעולמות ההייטק והסטארטפים החליט להתמסר לאהבה האמיתית שלו – שיווק חברות ועסקים. עם הכלים הטכנולוגיים שצבר והיכולות האנליטיות פתח סוכנות פרסום טכנולוגית בוטיקית לנותני שירותים.
טל ליברמן ודני גדיב, עם ניסיון עשיר בעולמות הטכנולוגיה, השיווק והעסקים, הקימו את משרד הפרסום הטכנולוגי BMF360.
תראו, הדף הזה לא קצר.
אם הגעתם עד לפה, כנראה שמשהו סיקרן אתכם.
אולי אתם לא בטוחים שהתפקיד מתאים לכם,
אולי אתם לא יודעים אם יש לכם את מה שצריך,
אולי אתם כבר עובדים כרגע במקום אחר ולא
בטוחים שמתאים לכם להחליף עבודה.
החששות האלה הם לגיטימיים לגמרי.
אם זה נשמע כמו משהו שיכול להתאים לכם אבל יש לכם ספק,
אנחנו ממליצים להגיש מועמדות, ולהחליט מה מתאים לכם
בהמשך, אחרי שתגבשו יותר מידע עלינו ועל התפקיד.