לא מעט קופירייטרים ג'וניורים שואלים את עצמם:

"איך אני יכול לוודא שאני נשאר רלוונטי לעתיד, בעולם שבו בינה מלאכותית מחליפה חלק מהפונקציות של אנשי קריאייטיב?"
"איך אני יכול לבקש יותר כסף על העבודה שלי - ולהצדיק את זה בתוצאות שאני מייצר ללקוחות?"
"איך אני יכול להנות מעוד עניין וגיוון בעבודה, ולהביא לידי ביטוי את כל הכישורים והיכולות שלי?"

אם שאלתם את עצמכם אחת או יותר מהשאלות האלו, כדאי שתמשיכו לקרוא.

אבל לפני הכל, כדאי שנכיר

היי, אני אנה

מגיל צעיר, תמיד אהבתי לכתוב.
הייתי הילדה הראשונה בגן שלמדה לכתוב ולקרוא ועוד ב 2 שפות.
הייתי כותבת שירים וסיפורים, עושה ספוקן וורד, ובשלב כלשהו הצטרפתי ככותבת למגזין מבית ווינט.
הניסיון במגזין הוביל אותי לתפקיד הבא שלי – הצטרפתי כקופי ג'וניור, לצוות של משווק אינטרנטי מוכר.

תוך כדי עבודה והכשרה, הבנתי ש:

"אף אחד לא משלם לך כדי לכתוב".

כלומר, כישרון כתיבה זה בסיס מצוין – אבל זה לא העיקר. אנשים לא מבצעים החלטות רכישה בגלל ניסוח יפה.
ככה נחשפתי לכל העולם של קופי ממיר (Conversion Copywriting).
השילוב הזה בין כתיבה, לפסיכולוגיה, לדאטה, ריתק אותי.

תמיד עניין אותי מה מניע התנהגות אנושית. מה מניע אנשים לבצע פעולה כלשהי, לקנות או להשתכנע. לא הפסקתי ללמוד עוד ועוד על התחום מאז.

בעקבות הניסיון שצברתי כ-Conversion Copywriter, התחלתי לעבוד כפרילנסרית בתחום. בתור פרילנסרית, עבדתי עם עשרות לקוחות, והצלחתי לייצר להם תוצאות יוצאות דופן:
מעל ל-90% מהלקוחות שהטמיעו את הקופי שכתבתי, ראו שיפור באחוזי ההמרה, איכות הליד או כמות הטראפיק.

כיום, אני מנהלת את מחלקת התוכן בBMF360.
אני שמחה להוביל את המחלקה שאחראית במידה רבה לתוצאות של הלקוחות שלנו: 81% מהלקוחות נשארים מעל לשנה, עם החזר השקעה של 950% בממוצע.

החדשות הטובות?

אנחנו מתרחבים, ומגייסים קופירייטרים נוספים לצוות שלנו!

החדשות העוד יותר טובות?

אנחנו מכשירים (את מי שמתאים) להפוך להיות Conversion Copywriter, ולייצר תוצאות מדהימות כאלה גם ללקוחות שהוא כותב להם!

אבל לפני הכל…

תכירו את המקצוע החדש:

Conversion Copywriter

(קופירייטר ממיר )

זה מקצוע שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, בארץ ובחו"ל. חברות הייטק וגם סוכנויות מחפשות לגייס לצוות שלהן אנשים שיודעים לחבר בין הפרפורמנס לקריאייטיב. כמו כן, זה רלוונטי מאוד גם למי שרוצים להפוך להיות עצמאיים בעתיד, או לפתוח סוכנות משלהם, ולגבות מחירי פרימיום על קופי אפקטיבי במיוחד.

מה עושה Conversion Copywriter?

קודם כל, Conversion Copywriter בונה על התפקיד הסטנדרטי של קופירייטר: אדם שהתפקיד שלו זה לדעת לכתוב היטב, להעביר מסרים, ולהיות יצירתי.
עם זאת, הוא לא עוצר ב"כתיבה יפה".
אלא, הוא משתמש בכלים נוספים כדי לתת תוצאות מקסימליות ללקוחות שלו:

המטרה של Conversion Copywriter היא לא בהכרח ליצור את הקופי הכי "מגניב" או "יצירתי", אלא ליצור את הקופי הכי ממיר: כלומר להניע את הקורא לבצע פעולה כלשהי או לקבל החלטה, כמו ללחוץ על מודעה, להשאיר ליד, להוסיף לסל, לבצע רכישה ועוד.

למה כדאי להיות Conversion Copywriter?

Future-Proof

יש לא מעט כלי בינה מלאכותית שמחליפים כבר היום משימות שקופירייטרים נהגו לעשות. וזה רק הולך ומשתפר עם הזמן. כמו כן, בכל שנה נכנסים המון אנשים עם כישרון כתיבה לתחום שאין בו שום חסמי כניסה. הם מוכנים לעבוד גם במחירים נמוכים מאוד, רק כדי לצבור ניסיון. כל מי שרוצה להיות רלוונטי בעולם תחרותי שכזה, חשוב שיהיו לו עוד כלים בארגז הכלים. וכמובן – יכולת לחבר בין הכישרון היצירתי שלו – לביצועים של הלקוחות.

לגבות מחירי פרימיום

דמיינו שהייתם יכולים להוסיף לתיק העבודות שלכם קייס סטאדיז כאלה: אתרים ששיפרתם להם את אחוזי ההמרה בעשרות אחוזים, השקות שכתבתם ויצרו מאות אלפי שקלים, משפכים שיצרתם ואיפשרו ללקוח לקבל החזר השקעה של פי 5-10X, מי אתם חושבים שיכול לגבות יותר כסף על השירותים שלו – קופירייטר שרק מציג תיק עבודות, או קופירייטר שמראה באופן ישיר את החזר ההשקעה שהקופי שלו יצר?

להיות מחוברים לביצועים

בהרבה משרדי פרסום, מחלקת הקריאייטיב ומחלקת הפרפורמנס עובדים בנפרד.
הקופירייטרים שולחים את החומרים שהם כתבו ו…זהו. העבודה שלהם נגמרת.
מה אם הייתם ממשיכים להיות מעורבים גם בשלב הבא?
דמיינו שהייתם שם בשלבי הולידציה והטסטינג כדי להמשיך ולשפר את הביצועים של אותם חומרים שוב ושוב – עד לביצועי שיא!

להפסיק לנחש

אחרי שלומדים לעבוד עם עקרונות פסיכולוגים, מחקר קהל יעד, תבניות קופי מוכחות, מבינים במסעות לקוח וכו' קורה דבר מטורף: נהיה קל מאוד לבנות מהלכים מנצחים. נהיה קל לבנות מהלכים שעובדים עוד מהפעם הראשונה, במקום לעשות אינסוף סבבי קריאייטיב ולא למצוא את הבעיה…

ההצעה שלנו:

אנחנו נכשיר אתכם, וגם נשלם לכם על זה!

תראו, למרות שהתפקיד הזה צובר ויותר פופולריות עם הזמן, רוב משרדי הפרסום והדיגיטל בישראל עוד לא אימצו אותו, ורוב בתי הספר לקופי או דיגיטל – עדיין לא מלמדים את זה.

לכן בצעד חריג ויוצא דופן, החלטנו לפתוח תוכניות הכשרה כזו אצלנו

מה עושה קופירייטר אצלנו?

בתור קופירייטרים אצלנו, אתם תפצחו משפכים ומסעות לקוח ממירים, תשתמשו בעקרונות פסיכולוגים כדי לשפר המרות, תבצעו מחקרי קהל יעד, תכתבו הרבה, ותעבדו בצמוד למחלקת הפרפורמנס כדי לשפר את הביצועים של הקופי כל הזמן.

מה עושים בתפקיד?

עבודה במשרה מלאה/ חצי משרה מהמחשב!

מתאים גם לנוודים דיגיטליים. (באיזור זמן קרוב לישראל)

את מי אנחנו מחפשים?

  •  1-3 שנות ניסיון כקופירייטר לדיגיטל – חובה!
  • עדיפות לניסיון מסוכנות דיגיטל/ פרפורמנס
  • הבנה בסוגי קמפיינים שונים, במשפכי שיווק ומסע לקוח – חובה!
  • ראש גדול, מעמיק ויצירתי ומלא מוטיבציה ורצון ללמוד ולצמוח – חובה!
  • ניסיון ב Direct Response/ Conversion Copywriting/ Performance Creative- יתרון משמעותי!
  • יכולת לעמוד בזמנים, לעבוד בצוות ולעבוד גם לבד שצריך 🙂
  • יכולות אנליטיות בסיסיות, יכולת לשפר קופי בעקבות דאטה ופידבק ממחלקת פרפורמנס
  • היכרות עם ad manager של של פייסבוק/מטא- יתרון משמעותי
  • היכרות עם מערכת wordpress – יתרון
  • היכרות עם מערכות דיוור: רב-מסר ו-smoove – יתרון

מוכווני פרפורמנס

עיצובים יפים, פיקסלים מדוייקים ואקסלים מסודרים זה סבבה והכל, אבל מה שבאמת מעניין אותנו זה לייצר תוצאות מעולות ללקוחות שלנו.

עבודה 100% מרחוק

אפשר לעבוד מכל מקום, מהבית או מחו"ל! כל מה שצריך שתכינו זה לפטופ ומלא דפים פנויים בדרכון.
*נדרשת זמינות בשעות עבודה של ישראל

חברה בצמיחה

מאז שקמנו, הכפלנו את הגודל שלנו כל שנה, ואנחנו רק ממשיכים לגדול. זו הזדמנות מעולה לכל מי שרוצה להוביל, ולהיכנס לתפקיד שיתן לו אופק להתפתחות מקצועית.

אימפקט אמיתי

הרבה פעמים, העבודה שלנו היא ההבדל בין עסק שדורך במקום כבר שנים לעסק שגדל מחודש לחודש ומגייס עוד עובדים. בממוצע, אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו החזר השקעה של 980% ו-81% מהלקוחות שלנו נשארים איתנו מעל לשנה.

למה כדאי לעבוד איתנו?

בואו לקחת חלק במשהו גדול

תקציבי מדיה מנוהלים
M
לידים
0
הכנסות ללקוחות
מיליון 0
החזר השקעה
% 0
לקוחות שממשיכים לעוד שנה
% 0
לקוחות פעילים
0
נישות שונות
+ 0

אנחנו עדיין לא מכירים?

BMF360 היא סוכנות דיגיטל הקיימת 4 שנים. כבר כתבנו מאות קמפיינים לבעלי עסקים ונותני שירותים במגוון תחומים, צברנו ניסיון, למדנו על בשרנו מה עובד (ומה פחות), ויצרנו מאות סיפורי הצלחה.
אנו מציעים את כל הפתרונות שעסקים צריכים תחת קורת גג אחת, כדי לעזור לבעלי עסקים וחברות לנצח בעולם הדיגיטלי ולהשיג החזרי השקעה מקסימליים.

דני גדייב, בעל חברה בתחום הפיננסים. בשנים האחרונות מלווה ומייעץ פרטיים ובעלי עסקים במגוון תחומים בעולם הפיננסים.

מתוך הידע שהוא צבר על בשרו בניהול צוותי מכירות, הוא רכש ידע וכלים בעולם המכירות והיום דני מעביר את הידע הזה ללקוחות החברה כדי שיצליחו לעזור ליותר מלקוחותיהם.

בעל תואר שני במנהל עסקים, פודקאסט מצליח בעולם היזמות והשיווק ונחשב לאחד המובילים כיום בעולם העסקי -פיננסי. בעברו הקים וניהל סטארטפים בתחומים שונים.

טל (השועל) ליברמן, בעל תואר ראשון במדעי המחשב, אחרי שנים ארוכות בתור מפתח תוכנה ומוביל צוותים בעולמות ההייטק והסטארטפים החליט להתמסר לאהבה האמיתית שלו – שיווק חברות ועסקים. עם הכלים הטכנולוגיים שצבר והיכולות האנליטיות פתח סוכנות פרסום טכנולוגית בוטיקית לנותני שירותים.

טל ליברמן ודני גדיב, עם ניסיון עשיר בעולמות הטכנולוגיה, השיווק והעסקים, הקימו את משרד הפרסום הטכנולוגי BMF360.

ואם כבר הגעתם עד לפה…

תראו, הדף הזה לא קצר.
אם הגעתם עד לפה, כנראה שמשהו סיקרן אתכם.
אולי אתם לא בטוחים שהתפקיד מתאים לכם,
אולי אתם לא יודעים אם יש לכם את מה שצריך,
אולי אתם כבר עובדים כרגע במקום אחר ולא
בטוחים שמתאים לכם להחליף עבודה.
החששות האלה הם לגיטימיים לגמרי.

אם זה נשמע כמו משהו שיכול להתאים לכם אבל יש לכם ספק,
אנחנו ממליצים להגיש מועמדות, ולהחליט מה מתאים לכם
בהמשך, אחרי שתגבשו יותר מידע עלינו ועל התפקיד.

להגשת מועמדות לתפקיד

דילוג לתוכן