החלטנו לשחרר את הנשק הכבד שלנו, ולחשוף בפניכם מהי שיטת השיווק שפיתחנו ב 5 שנים האחרונות שעוזרת לנו -

למגנט לקוחות חדשים על אוטומט

ולגרום להם לרצות לפנות דווקא אלינו באמצעות זיהוי רמת המודעות שלהם.

בלי לעשות שיווק יותר חזק, להגדיל תקציב, ולדחוף ללקוחות עמוק בגרון את מה שהם לא רוצים.

הרשמו וקבלו

את הערכה ישירות למייל

"מרוץ העכברים שבעלי

עסקים חובבנים יצרו לעצמם"

בעל עסק:

"וואי איך הקולוגה משווק את עצמו כנראה הולך לו ממש טוב אני חייב גם מודעה כזאת"

מתחרה חדש:

"וואי איך הקולוגה משווק את עצמו כנראה הולך לו ממש טוב אני חייב גם מודעה כזאת"

וככה נוצרת בשוק - אדישות.

מה הפתרון של כולם?

לשווק חזק יותר, להוציא עוד תקציבי פרסום, לדחוף בגרון של הלקוחות יותר עמוק את השירות שהם לא רוצים, וככה בלי לשים לב הם עמוק בתוך מרוץ העכברים החדש.

יצרתי את ההדרכה הזאת מתוך מטרה אחת, לתת לכם את כל הכלים שעוזרים לנו וללקוחות שלנו להשיג תוצאות יוצאות דופן פעם אחר פעם, לא חסכתי עליכם כלום, הכנסתי את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לגרום ללקוחות לרצות את השירות שלכם.

מה כוללת הערכה?

01.

הדרכה מקיפה על איך מייצרים מסע לקוח איכותי ובונים אמון עם הקהל שלכם?

02.

מחשבון באקסל לאיפיון מסע הלקוח שלכם

03.

דף עבודה של מפת מסע הלקוח

04.

שיחת פיצוח של מסע הלקוח שלכם

על מה אנחנו מדברים בהדרכה?

בהדרכה תלמדו למה רוב האנשים שוגים שהם ניגשים לבנות מסע הלקוח

מהן 6 האמונות שהליד שלכם צריך להאמין בהן, כדי להפוך להיות לקוח משלם

איך אתם מעלים את הליד על "דרך המלך" כדי שבסופו של דבר יסגור אתכם את העסקה?

מה החשיבות של "סיפורי המסע" ואיך לשבץ אותם לאורך מסע הלקוח?

ובסופו של דבר, איך בונים את גשר האמון שיסגור לכם יותר עסקאות?

הרשמו וקבלו

את הערכה ישירות למייל

לוגו האתר
דילוג לתוכן