במיוחד לבעלי עסקים וחברות

שעובדים עם לידים

ערכה ללא עלות

איך לבנות מסע לקוח איכותי כדי לייצר לידים חמים שיהפכו ללקוחות בלי לשמוע "זה יקר לי" ו-"תזכיר לי מי אתה?" ולדבר עם לידים קרים

הרשמו וקבלו

את הערכה ישירות למייל

אחת המחלות הכי קשות של בעלי עסקים שמפרסמים בדיגיטל, זו בזבוז הזמן והכסף המטורף של לדבר עם לידים לא רלוונטיים.

מסתבר, שאחד היתרונות הכי גדולים של הדיגיטל, הוא גם החיסרון הכי גדול.

כי מצד אחד, זה נהדר שכל אחד יכול לעלות קמפיין, מכל מקום ובכל זמן בעולם, ולהתחיל לקבל פניות.

מצד שני, זה בדיוק החיסרון הגדול. כי הדבר האחרון שאתם רוצים, הוא שכל אחד יוכל להשאיר פניה ולהפוך לליד.

מעל 90 אחוז מבעלי העסקים שמפרסמים, פשוט מבזבזים ערימות של כסף כי הם מדברים כל היום עם לידים לא רלוונטיים בכלל, שלא מכירים אותם, שלא באו לקנות, שלא יודעים מי הם וצריכים להשקיע מאמץ מטורף במכירות, כדי להחזיר את ההשקעה במקרה הטוב. וכדי להתקדם ולהגדיל את העסק, מוצאים את עצמם משקיעים מאמץ היסטרי על גבול הבלתי הגיוני.

הבעיה היא, שרוב בעלי העסקים, שמים את המאמץ במקום הלא נכון. במקום לעלות קמפיין פשוט, כמו כולם, שמביא לידים לא רלוונטיים ולא חמים, אפשר ורצוי להתאמץ קצת יותר, 

ולבנות מסע לקוח איכותי.

הרשמו וקבלו

את הערכה ישירות למייל

מה כוללת הערכה?

01.

הדרכה מקיפה על איך מייצרים מסע לקוח איכותי ובונים אמון עם הקהל שלכם

02.

מחשבון באקסל לאיפיון מסע הלקוח שלכם

03.

דף עבודה של מפת מסע הלקוח

04.

שיחת פיצוח של מסע הלקוח שלכם

על מה אנחנו מדברים בהדרכה?

בהדרכה תלמדו למה רוב האנשים שוגים שהם ניגשים לבנות מסע הלקוח

מהן 6 האמונות שהליד שלכם צריך להאמין בהן, כדי להפוך להיות לקוח משלם

איך אתם מעלים את הליד על "דרך המלך" כדי שבסופו של דבר יסגור אתכם את העסקה?

מה החשיבות של "סיפורי המסע" ואיך לשבץ אותם לאורך מסע הלקוח?

ובסופו של דבר, איך בונים את גשר האמון שיסגור לכם יותר עסקאות?

את ההדרכה מעביר...

דני גדייב

בעלים ומנכ"ל משותף של סוכנות הפרסום והצמיחה בדיגיטל BMF360.

מתוך הידע שהוא צבר על בשרו בניהול צוותי מכירות ותהליכי שיווק רבים, היום דני מעביר את הידע הזה ללקוחות החברה כדי שיצליחו לעזור ללקוחותיהם.

בעל תואר שני במנהל עסקים, פודקאסט מצליח בעולם היזמות ונחשב לאחד המובילים כיום בעולם העסקי – פיננסי. 

בנימה אישית...

מגיעים אלינו הרבה בעלי עסקים וחברות, מכל הסוגים והשלבים – כאלה שרק מתחילים את הדרך, עוסקים מורשים עם כמה שנים של ניסיון, ובעלי חברות גדולות שמפרסמים בתקציבים גדולים בפרסום ממומן.

לכולם דבר אחד משותף

יותר מהכל, הם רוצים לידים איכותיים יותר, שמבינים על מה מדובר, רלוונטיים, שלא באים לבלבל את המוח ורוצים להתקדם.

וזה מה שאנחנו עושים, כבר 5 שנים, עם מאות בעלי עסקים.

וכל פעם מחדש, אני רואה את ההבדל, בין קמפיין רגיל ופשוט, טופס השארת פרטים יבש, אל יצירה של מסע לקוח איכותי.

אז לא משנה באיזה שלב אתם נמצאים, אם אתם רוצים להגדיל את העסק, לסגור יותר עסקאות, והכי חשוב, לא לסבול בדרך ולדבר עם לידים קרים כקרח שלא מכירים אתכם

זו ההדרכה בשבילכם.

חוץ מההדרכה, תקבלו כלים שממש יעזרו לכם, ולדעתי הערך הכי גדול, זה העזרה שנוכל לתת לכם בשיחת פיצוח מסע הלקוח שלכם.

לוגו האתר
דילוג לתוכן