הכירו את BMF360

הסוכנות שמשנה את חוקי המשחק ונותנת אחריות מלאה

בעולם שבו בעלי עסקים נלחמים על כל ליד ועל כל עסקה, התסכול גובר כשהמאמצים לא מניבים תוצאות. כמה פעמים מצאתם את עצמכם מבזבזים זמן יקר על לידים לא רלוונטיים, שוחקים את אנשי המכירות שלכם ומשאירים את חשבון הבנק של העסק בציפייה לתזרים חיובי? זה לא סוד שעולם השיווק המסורתי נמצא במשבר, ו-BMF360 כאן כדי להביא את המהפכה שכל העסקים חיכו לה.

איך הכל התחיל?

הסיפור של BMF360 מתחיל בסיפורם האישי של שני יזמים שונים אך משלימים: טל ליברמן ודני גדייב. טל, שהגיע מתחום ההייטק וניהל צוותי פיתוח במשך שנים, הרגיש שהעבודה בהייטק כבר לא מספקת אותו. "מבחוץ, נראיתי מצליח," הוא משתף. "אבל בפנים, הרגשתי ריקנות אדירה." כאשר החל לחפש משמעות חדשה, גילה את עולם העסקים והשיווק ונשבה בו.
אך למרות ההצלחה הראשונית שלו כמשווק, ליברמן גילה בעיה מהותית: "הפרסום אולי הצליח, הלידים זרמו, אבל העסקים שעבדתי איתם לא גדלו." זו הייתה נקודת המפנה שבה הבין שיש צורך במודל חדש – כזה שלא מתמקד רק בהבאת לידים, אלא ברווחים ובצמיחה אמיתית של העסק.
באותו הזמן, דני גדייב, מומחה במכירות ופיננסים, חיפש דרך לשלב את הידע שלו עם שיווק. הוא וטל נפגשו, והשאר היסטוריה. יחד, הם הקימו את BMF360, סוכנות שיווק שלא רק "עושה קמפיין" אלא לוקחת בחשבון גם את הפן העסקי והמכירתי, כדי שהפרסום ייצר רווחים.

טל מנכל BMF360

טל ליברמן

דני מנכל BMF360

דני גדייב

השיטה הייחודית של BMF360: לא סתם עוד סוכנות שיווק

BMF360 היא תוצר של שנים של מחקר, ניסוי וטעייה, וכוללת כמה מרכיבים ייחודיים שמשלבים טכנולוגיה מתקדמת, פסיכולוגיה עסקית, ואסטרטגיות מכירה מותאמות אישית:

  1. משפכי שיווק חכמים: משפכי השיווק של BMF360 לא עוצרים בליד הראשון. הם מתוכננים לסנן ולהרתיח את הלקוחות הפוטנציאליים כך שיגיעו לשיחת המכירה כשהם כבר מחוממים ומוכנים לקנייה.
  2. תהליך אפטר-ליד: אחד מהחידושים של BMF360 הוא "תהליך אפטר-ליד", שנועד לחמם את הלקוחות הפוטנציאליים גם אחרי שהם הפכו ללידים. במקום לחכות שהם יצרו קשר, המערכת ממשיכה לטפח אותם ולהכין אותם לשיחה עם אנשי המכירות, דבר שמעלה בעשרות אחוזים את המכירות וההכנסות.
  3. אסטרטגיית מכירות מבוססת פסיכולוגיה: ליברמן וגדייב מבינים את הטריגרים הפסיכולוגיים שגורמים לאנשים לקנות. הם פיתחו שיטות שמאפשרות לעסקים להשתמש בטריגרים הללו בצורה אתית ואפקטיבית, להגדיל את אחוזי הסגירה ולהבטיח שהלקוחות הפוטנציאליים יעברו מהר יותר דרך המשפך השיווקי.
  4. ליווי במכירות: BMF360 לא מסתפקת רק ביצירת לידים איכותיים לבעלי עסקים. הם מזהים מראש עסקים שעלולים להיתקל בקשיים במכירות, ומצמידים להם מאמן מכירות שמסייע בשיפור תסריטים, סימולציות והתמודדות עם התנגדויות. המטרה היא לא רק להגדיל את כמות הלידים, אלא גם להבטיח שהעסק ידע למקסם את הפוטנציאל שלהם.
  5. אופטימיזציה מתמדת: העבודה של BMF360 אינה מסתיימת בהשקת הקמפיין. הם מנתחים את הנתונים בזמן אמת ומבצעים התאמות ושיפורים באופן מתמיד כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר ללקוחותיהם.

תוצאות מדהימות בזמן קצר

הגישה המהפכנית של BMF360 הוכיחה את עצמה שוב ושוב. "ברוב המקרים, אנחנו מצליחים לשפר את התוצאות של הלקוחות שלנו בעשרות אחוזים מבלי להגדיל את תקציבי הפרסום שלהם," אומר ליברמן. דוגמא לכך היא לקוח שהחל כעסק קטן ולאחר עבודה עם BMF360 הפך לחברה הצומחת ביותר בתחומה בישראל תוך שלוש שנים בלבד.

הלקוחות שלנו

זה מה שהם חושבים עלינו

ניר פלג

מנכ"ל פרימיום משכנתאות ופיננסים

אור פוריה

מנכ"ל פוריה תכנון פיננסי

שי שור

בעלים ומנכ"ל שור יזמות

נדל"ן בג'ינס

בית להשקעות נדל"ן

עומר כהן

בעלים ומנכ"לית עומר כהן משכנתאות ופיננסים

עופר וולף

בעלים ומנכ"ל תכנון פרישה מתקדם

האחריות המהפכנית

החברה כל כך בטוחה בשיטה שלה, שהיא מציעה אחריות מלאה על תוצאות ורווחים. "אנחנו כל כך מחויבים להצלחה של הלקוחות שלנו, שאנחנו מוכנים לשים את העור שלנו במשחק," אומר גדייב.
ליברמן מוסיף: "לעסקים וחברות שמתאימים לשירות שלנו, אנחנו מבטיחים רווחים, ללא תנאים, וללא אותיות קטנות. זו לא סתם הבטחה ריקה – זו התחייבות אמיתית.

התוצאות של הלקוחות שלנו יוצאות דופן: הלקוחות שלנו מקבלים החזר השקעה של מאות ואלפי אחוזים, ו- 81% מהלקוחות נשארים איתנו מעל לשנה (כאשר הממוצע בתחום עומד על 4 חודשים בלבד)"

איך נראה תהליך העבודה עם BMF360?
התהליך מתחיל בניתוח מעמיק של העסק, השוק והמתחרים, רק ככה אפשר להצליח. לאחר מכן, נבנית אסטרטגיה מותאמת אישית, והצוות מיישם את השיטה תוך ליווי צמוד של הלקוח. כל שלב בתהליך מלווה במעקב ואופטימיזציה מתמדת, כדי להבטיח שהעסק יראה צמיחה אמיתית.

האם זה מתאים לעסק שלכם?
השיטה של BMF360 מיועדת במיוחד לעסקים שמחפשים יותר מלידים – הם רוצים לצמוח ולהוביל בשוק שלהם. אם אתם מרגישים שהעסק שלכם מוכן לקפיצה הבאה, יש לכם הזדמנות נדירה לקבל ניתוח אסטרטגי חינם שיכול לחשוף את הפוטנציאל האמיתי שלכם.
"זו הזדמנות לקבל תובנות ששווות אלפי שקלים, ללא כל התחייבות," מסביר ליברמן. "אנחנו כל כך בטוחים בערך שאנחנו מביאים, שאנחנו מוכנים לתת את זה בחינם."

הצעד הראשון לעבר צמיחה מטאורית
אם אתם מוכנים לגלות איך BMF360 יכולה להפוך את העסק שלכם לסיפור הצלחה, כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הקישור למטה, למלא את השאלון הקצר, ולהרשם לניתוח אסטרטגי חינם.

דילוג לתוכן