תודה על ההרשמה!

המדריך יחכה לך במייל בעוד 2 דקות.

מה יש במדריך?

הסיפור של משה - החשיבות של דיוק קהל היעד

הגיע אלינו משה, בעלים של חברה קטנה יחסית לתכנון פיננסי, אבל עם שאיפות מאוד מאוד גדולות: הוא רצה להכניס 200,00 ש"ח בשנה. החברה קיימת כבר 4 שנים, ובאופן טבעי משה עבד עם חברות שיווק שונות. הוא הגיע אלינו כי חיפש פתרון מקיף לשיווק של החברה אחרי שהתאכזב מסוכנויות פרסום אחרות.
המשך הסיפור במייל שלך.

הסיפור של אביאל - איך מכניסים מעל מיליון ש"ח בשנה?

אביאל, בעלים של אחת החברות הגדולות בארץ בתחום המשכנתאות, פנה אלינו מהמלצה של קולגה שלו כדי להגדיל את הפעילות העסקית. היה לו איש מכירות אחד, והוא רצה לגייס עוד מספר אנשי מכירות ולסגור יותר עסקאות.
איך משווקים ומוכרים בצורה טובה בתחום המשכנתאות התחרותי?
המשך הסיפור במייל שלך.

הסיפור של גד – יועץ עסקי שהפך להיות מיליונר

איך מכניסים כמויות של לידים לעסקאות של 78,000 ש"ח, למה חשוב להבין את קהל היעד ואיך עושים את זה בפועל? לגד היו מטרות גדולות במיוחד - הוא רצה להכניס מיליון שקל בחודש ולייצר צמיחה אגרסיבית.
המשך הסיפור במייל שלך.

הסיפור של מיטל - למלא 6 קבוצות כושר ב-3 חודשים

מיטל מאמנת כושר. השירות שלה יחסית ייחודי, היא מציעה אימונים קבוצתיים בוטיקים לנשים. האימונים נערכים בקבוצות קטנות כך שכל מתאמנת זוכה ליחס אישי, ומצד שני, הפורמט הקבוצתי מאפשר לתמחר את השירות הרבה יותר זול מאשר אימון אישי. למיטל סטודיו משלה בו היא מעבירה את האימונים, והיא הגיעה אלינו כדי למלא עד אפס מקום את קבוצות המתאמנות שלה.
המשך הסיפור במייל שלך.

© all rights reserved
BMF360 | 2022

דילוג לתוכן