מה הבידול שלך?

(ואל תגיד לי שאתה שירותי ואמין וגם מאוד מקצועי!)

תזכיר לי איך קוראים לך?

וואו חיכיתי לשיחה ממך!

הרשמו עכשיו לוורקשופ!

תסתכל על עצמך, תסתכלי על העסק שלך

בינינו, שנינו יודעים שאתם מביאים משהו חדש ושונה, שאתם עושים את זה אחרת.
אתם מקצועיים ונותני שירות מדהימים, מסורים ונותנים את הנשמה בכל פרויקט ולכל לקוח.

אז למה כששואלים אתכם, מה הבידול שלך?
יוצא לכם משהו מגומגם כמו…. אני שירותי, ואמין!

אם תעצרו עכשיו הכל ותסתכלו בפיד שלכם אתם תראו לא 1, לא 2, עשרות בעלי עסקים, שנשמעים בדיוק כמוכם כולם מפרסמים, כולם רוצים לקוחות וכולם נשמעים אותו דבר… ורק לחשוב להתחיל לפרסם ולנסות להתבלט ברעש הפרסומי הזה, איף רק זה עושה כאב ראש.

אז מה הבידול שלכם?

החדשות הטובות, שלמרות התחרות המטורפת שיש בכל תחום אתם מיוחדים. מיוחדים מאוד אפילו! כמו יהלום בלתי מלוטש, שרק צריך לנקות מאבק התחרות ולשייף מתחת לזרם יכול להיות לכם בידול נוצץ ומהפנט שיבלוט וימגנט בכל פוסט ובכל פרסום שתעשו רק צריך לדעת – איך.

איך מגדירים ומציגים את הבידול שלכם

בצורה מקצועית?

את זה תגלו בהדרכה המיוחדת שאנחנו עושים. בפעם הראשונה אנחנו חושפים את השיטות והכלים שלנו שעובדים אצלנו בסוכנות ועזרו עד היום למאות בעלי עסקים, לתקשר בידול נוצץ ולייצר באמצעותו מאות אלפי לידים.

בהדרכה נדבר על –

פירמידת הבידול

ואיך ב- 5 שלבים מייצרים בידול נוצץ?

מהי "זכירות"

ואיך היא מייצרת לידים חמים שרוצים לדבר אתכם?

כתיבה שיווקית מבודלת

איך כותבים פוסטים ומודעות שמתקשרות את הבידול שלכם?

למי ההדרכה מתאימה?

פירמידת הבידול מתאימה לכל בעל עסק או חברה שרוצה לעשות לפרסם בצורה אפקטיבית, וחשוב לו להיות שונה וייחודי בנוף.

בעלי עסקים בתחילת הדרך יוכלו באמצעות התוכן שנדבר עליו לבנות תשתית שיווקית חזקה לעסק
ובעלי עסקים ותיקים שכבר מפרסמים, יוכלו באמצעותו לשפר את הביצועים של התוכן והקמפיינים שלהם, לשפר עלויות לידים ולקבל לידים חמים יותר.

אז מה הבידול שלך???

בואו נגלה יחד 😊

מי מעביר את ההדרכה?

דני גדייב, מנכ״ל ובעלים משותף של BMF360 – סוכנות פרסום וצמיחה בדיגיטל.

דני בעל תואר שני במנהל עסקים, פודקאסט מצליח בעולם השיווק הדיגיטלי ונחשב לאחד המובילים כיום בעולם העסקי – פיננסי. 

אחרי שעזר למאות לקוחות לפצח מחדש את העסק שלהם (גם בתחומים הכי קשים), דני פיתח שיטה ייחודית שמאפשרת לנותני שירות ולחברות לפרוץ את כל תקרות הזכוכית בעסק דרך מציאת הבידול והייחודיות.

ההדרכה הזו היא פרקטית, אני לא הולך לדבר בהדרכה לעצמי במשך שעה רק כדי להציע לכם לקנות משהו בסוף אנחנו ממש נעשה עבודה ביחד על הבידול שלכם – ולכן אשלח לכם במייל את דפי העבודה כדי שתוכלו להתכונן להדרכה, ובעיקר, לצאת ממנה עם בידול נוצץ וממגנט.

יש בדיוק 99 מקומות בהדרכה

לשמור לך מקום?

הרשמו עכשיו לוורקשופ!​

עמוד ממיר זה נבנה על ידי BMF360

דילוג לתוכן