לא מעט מייצגים (רואי חשבון, יועצי מס, מנהלי חשבונות) למדו קשה במשך שנים ארוכות כדי לקבל הסמכה לעסוק בתחום שלהם. הם אשפים בתחומם, אוהבים את המקצוע, הם עוזרים ללקוחות שלהם לעמוד ברגולציות, להתנהל נכון פיננסית ולהיות מסודרים.
ועם זאת, הם מוצאים את עצמם מבזבזים עשרות שעות בחודש על משימות שחורות, במקום לעסוק במה שהם כל כך טובים בו.
איסוף מסמכים, הכנסה של מידע לאקסל, כתיבת ווטסאפים למתעניינים, שליחת הצעות מחיר, סינון ידני של לידים לא רלוונטים – זו רק רשימה חלקית…
מהניסיון שלנו,
יש שלושה סוגים של מייצגים כשזה נוגע לטכנולוגיה בעסק:
1.
יש מייצגים שמרגישים שהם לא מספיק טכנולוגים. הם לא הסתדרו עם טכנולוגיה עד עכשיו וקצת חוששים ממנה. לכן הם עדיין לא הכניסו אותה לעסק.
2.
הם ניסו כבר להכניס טכנולוגיה לעסק, אבל זה לא כל כך הצליח: פעם הכלי הוא יקר מדי, פעם מסורבל מדי לשימוש, פעם הוא לא מתאים לצרכים שלהם… הם מוצאים את עצמם משלמים חודש אחר חודש, על מנויים יקרים ופיצ'רים שהם לא באמת משתמשים בהם.
3.
אלו אותם מייצגים שכבר רתמו את הטכנולוגיה שתעבוד בשבילם, וחוסכים עשרות שעות בחודש!
אז מה הסוג השלישי עושה אחרת?
במקום כלים גנרים, הם התאימו לעצמם כלים שמתאימים בול למייצגים.
איך אפשר להיות יותר כמו הסוג השלישי? פשוט תבואו להדרכה שלנו (זה בחינם!)
זרקנו לפח את כל הבולשיט שיש בחוץ, ובמקום זה ריכזנו בהדרכה אחת את כל הכלים שעבדו למאות מייצגים לאורך השנים:
איך לעסוק יותר במה שאתם אוהבים, ולתת לטכנולוגיה לעשות את כל השאר
מה תלמדו בהדרכה?
שיווק ומכירות:
איך לבנות מנגנון אוטומטי שמחמם לידים ומייצר 20% יותר עסקאות על אותו תקציב פרסום?
איך לייצר צ’טבוט שמגביר את אחוז ההמרה, וגם מוודא שכל ליד שמתקבל הוא מסונן ורלוונטי?
איך לבנות מערכת CRM שתדאג ששום עסקה לא תיפול בין הכסאות?
שירות ותפעול:
איך לייעל תהליכים עם מחשבון מקדמות דינאמי, טופס פחת ודיווחים אוטומטיים למע”מ?
איך לחסוך 60% מזמן העבודה על התיק עם הנהלת חשבונות דיגיטלית?
תכירו כלי AI שקוראים מסמכים עם דיוק של 97% במקומכם!
אנחנו מבינים מייצגים
דני גדייב
מנכ”ל ובעלים משותף של סוכנות השיווק הטכנולוגית BMF360, שמתמחה בנותני שירותים. הסוכנות משרתת בהצלחה עשרות לקוחות בתחום הפיננסים, מנהלת עשרות מיליונים בתקציבי פרסום, ויוצרת פתרונות שיווק חכמים שמייצרים החזר השקעה של 950% בממוצע.
בעלים של חברת “הומיגאד”. בשנים האחרונות מלווה ומייעץ פרטיים ובעלי עסקים במגוון תחומים בעולם הפיננסים.
בעל תואר שני במנהל עסקים, פודקאסט מצליח בעולם היזמות והשיווק ונחשב לאחד המובילים כיום בעולם העסקי -פיננסי. בעברו הקים וניהל סטארטפים בתחומים שונים.
טל כרמון
מנכ”ל FINBOT – בעל 20 שנות נסיון כיזם ובעלים של חברות בתחום הפינטק בדגש על חיבור בין טכנולוגיה מתקדמת להנהלת החשבונות.
FINBOT הוקמה ב 2017 כחלוצה בעולמות הנהלת החשבונות הדיגיטלית, קריאת מסמכים וביצוע פקודות יומן אוטומטיות היו בחזית החידושים הטכנולוגיים של אותם ימים. בשילוב עם אפליקציית קצה ממותגת של המייצגים, למעשה FINBOT בנתה אקוסיסטם שלם למייצגים לשימור הלקוחות שלהם תוך מעבר לדיגיטליות המשרד.
בשנת 2020 נקנתה FINBOT על ידי גיידליין (קו מנחה לשעבר), חברה בורסאית, המאפשרת לה לצמוח ולהביא חידושים טכנולוגיים.
מאז FINBOT ממשיכה לשמור על מובילות בשוק כאשר שמה לעצמה דגש לבנות מערכת טכנולוגית מלאה למשרדי רואי/ות חשבון יועצי/ות מס ומנהלי/ות חשבונות.
אנחנו מעריכים את הזמן שלכם, כמו שאנחנו מעריכים את הזמן שלנו.
אנחנו מכירים את זה. גם אנחנו נרשמנו פעם לוובינרים בהתרגשות וציפייה, פינינו שעה בערב, רק כדי לשמוע את מעביר ההדרכה מדבר על עצמו ועל המוצר שלו בפיץ’ מכירה אינסופי. זה בדיוק הפוך מהחוויה שתקבלו אצלנו: אנחנו מאמינים ששיווק צריך קודם כל לתת ערך, ולכן אנחנו יכולים לומר בוודאות,
אם תגיעו להדרכה, תקבלו לפחות כלי פרקטי אחד שתוכלו ליישם בעסק שלכם!
איך לעסוק יותר במה שאתם אוהבים, ולתת לטכנולוגיה לעשות את כל השאר