ניר פלג
מנכ"ל
פרימיום משכנתאות ופיננסים
5/5
אבי אמסלם
מנכ"ל
טריפלאן - תכנון פיננסי
5/5
שי שור
בעלים ומנכ"ל
שור יזמות
5/5
יש לא מעט נותני שירותים או מוכרי קורסים שהם עצמאיים או שיש להם כמה עובדים,
הם מעולים במה שהם עושים,
ולמרות כל המקצועיות והשירות המטורף שהם נותנים:
יש פער הזוי בין כמות המכירות שיש להם לבין מה שהיה יכול להיות.
(ואז הם מגלים שהוא יודע רק ללחוץ על כפתורים והוא לא סמנכ"ל שיווק)
(ואז הם מגלים פער ענק בין האסטרטגיה ליישום – ולא רק זה – עכשיו צריך גם לשלם עשרות אלפי שקלים לספקים כדי שיבנו את כל מה שהיועץ אמר…)
(אבל הוא התלונן שהלידים קרים מדי, ובכל מקרה הוא לא הצליח למכור כמו בעל העסק).
שיבנה דף נחיתה, לאחד אחר שיכתוב, ולמישהי אחרת שתנהל את הסושיאל…
אם חלק אחד חסר במכונה, או אם החלקים לא מסתנכרנים יחד,
השיווק פשוט לא יעבוד.
בגלל זה אי אפשר שהשיווק יהיה מפוזר על פני מלא יועצים וספקים שונים, כשכל אחד מושך לכיוון אחר והם לא מדברים בינהם…
השיווק חייב להיות מחובר למכירות.
המטרה היא לא להביא רק לידים זולים, אלא לידים שיסגרו עסקאות.
המכירות חייבות להיות מחוברות לשירות.
אנשי המכירות לא יכולים להבטיח דברים שהשירות לא יכול לקיים.
מחזור המכירות חייב להיות מחובר לפיננסים.
אין טעם לעשות הרבה מכירות אם מדממים כסף.
אנחנו בונים לכם משפך "אפטר ליד" שמחמם לך את הלידים ומגביר את אחוזי הסגירה ב20% בממוצע.
אנחנו בונים לכם מערכת CRM ואוטומציות חכמות שמייעלות את העבודה בעשרות אחוזים.
אנחנו בונים לכם אסטרטגיה פיננסית, ככה שמכל מכירה גם הרווח גדל.
מה שמאפשר לכם להגדיל את העסק בראש שקט,
במקום להתפזר בין עשרות ספקים שונים…
מה שמאפשר לכם להגדיל את העסק בראש שקט,
במקום להתפזר בין עשרות ספקים שונים…
מודעה
↓
דף נחיתה
↓
אין אמון
מתבזבז זמן וכסף על לידים לא רלוונטים
מערכת מדויקת לבניית אמון
↓
הלידים מגיעים שהם יודעים מי, מה ולמה, ומוכנים לקנות.
↓
אמון גבוה
יותר לקוחות טובים על אותו תקציב פרסום.
קמפיין היכרות וחימום לקהל קר
מסננים מהקהל שלנו רק את מי שרלוונטי לשירות
חיזוק הקשר ובניית אמון למיקסום המכירות
-פיצוח ה- D.N.A העסקי – קהל, בידול ומסר
-יצירת החומרים השיווקיים – קופי וקרייאיטיב
-הקמת המשפכים השיווקיים
-מתחילים לפרסם
-איסוף נתונים ואופטימיזציה
-התייצבות על החזר השקעה גבוה על הכסף
-הגדלת תקציבי שיווק
– יצירת מעמדי מכירה להמונים
– יצירת מוצרים ומשפכי שיווק חדשים
-משפרים את שיחות המכירה
-בונים מערכת CRM חכמה שממקסמת את הזמן של אנשי המכירות
-מדייקים את האסטרטגיה הפיננסית למקסימום רווחיות
הרבה סוכנויות פרסום מנסות לצוד "דגים גדולים" ורואות בעסקים כמוכם "דגים קטנים".
חשוב שתדעו: הדבר האחרון שמעניין אותנו זה להתחרות מול המשרדים הקלאסים על התקציב של החברות הגדולות.
אנחנו כאן במשימה לעזור לעסקים קטנים ובינוניים לצמוח (כי גם אנחנו התחלנו קודם כל בתור בעלי עסקים).
לאורך 4 שנות פעילות יצרנו מאות סיפורי הצלחה, דווקא לאותם עסקים שלא הגיעו עם תקציב פרסום מטורף ומחלקת שיווק.
בעולם של פרסומות נוצצות והתייחסות לקהל כלידים ולקוחות בלבד – אנחנו מאמינים באנשים, אנחנו מאמינים בשיווק פרסונלי שמחבר את קהל היעד לעסק באופן אותנטי, ישיר ובגובה העיניים.
אנחנו מאמינים שבעל עסק שמשקיע בפרסום מקצועי צריך לקבל החזר השקעה גבוהה. אנחנו מאמינים בפתרונות ותוצאות מעולות. וזה מה שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו שהופכים במהרה להיות שותפים וחברים.
אבל זה לא עובד לכולם, ולא תמיד. ומי שמציע לכם קסמים והבטחות בלי הוכחות… אל תאמינו לו.
לפני שאנחנו לוקחים כל לקוח וכל פרויקט אנחנו שואלים – מי הקהל? מה אתם מציעים לו? כמה עולה השירות? ועוד לא מעט שאלות שמגלות לנו, האם נוכל לעזור… ואם לא? הכל בסדר, נפרדים כידידים אבל כשאנחנו יוצאים לדרך? רמת הודאות שלנו והיכולת שלנו לתת תוצאות מעולות – מאוד מאוד גבוהה.
בצד השני, מחכה לכם לא "עוד איש מכירות" אלא מומחה שיווק וצמיחה עם 5-10 שנות ניסיון.
גם אם נחליט שלא לעבוד יחד מכל סיבה, אתם תצאו עם המון ערך.
סוכנות דיגיטל הקיימת 4 שנים כבר כתבנו מאות קמפיינים לבעלי עסקים ונותני שירותים במגוון תחומים, צברנו ניסיון, למדנו על בשרנו מה עובד (ומה פחות), ויצרנו מאות סיפורי הצלחה.
אנו מציעים את כל הפתרונות שעסקים צריכים תחת קורת גג אחת, כדי לעזור לבעלי עסקים וחברות לנצח בעולם הדיגיטלי ולהשיג החזרי השקעה מקסימליים.
דני גדייב, בעל חברה בתחום הפיננסים. בשנים האחרונות מלווה ומייעץ פרטיים ובעלי עסקים במגוון תחומים בעולם הפיננסים.
מתוך הידע שהוא צבר על בשרו בניהול צוותי מכירות, הוא רכש ידע וכלים בעולם המכירות והיום דני מעביר את הידע הזה ללקוחות החברה כדי שיצליחו לעזור ליותר מלקוחותיהם.
בעל תואר שני במנהל עסקים, פודקאסט מצליח בעולם היזמות והשיווק ונחשב לאחד המובילים כיום בעולם העסקי -פיננסי. בעברו הקים וניהל סטארטפים בתחומים שונים.
טל (השועל) ליברמן, בעל תואר ראשון במדעי המחשב, אחרי שנים ארוכות בתור מפתח תוכנה ומוביל צוותים בעולמות ההייטק והסטארטפים החליט להתמסר לאהבה האמיתית שלו – שיווק חברות ועסקים. עם הכלים הטכנולוגיים שצבר והיכולות האנליטיות פתח סוכנות פרסום טכנולוגית בוטיקית לנותני שירותים.
טל ליברמן ודני גדיב, עם ניסיון עשיר בעולמות הטכנולוגיה, השיווק והעסקים, הקימו את משרד הפרסום הטכנולוגי BMF360.
אנחנו רותמים את הטכנולוגיה וממירים אותה למיקסום החזרי השקעה במשפכים ובפעילות העסקית.
לידים זולים זה חשוב, איכותיים אפילו עוד יותר חשוב, אבל הכי חשוב הוא החזר ההשקעה. החזר השקעה גבוה מאפשר תזרים יציב וצמיחה של הפעילות העסקית. אנחנו מספקים החזר השקעה של בין פי 3 לפי 12 על תקציב הפרסום.
אנחנו מציעים מעטפת שירותים מלאה לעסקים וחברות –לא רק דיגיטל: אימוני מכירות להכפלת אחוזי הסגירה, אסטרטגיה פיננסית לרווחיות מקסימלית וסקיילינג, CRM ואוטומציות להתנהלות יעילה וסדר בתהליכים בעסק ועוד.
ברצינות, לא מעניין אותנו להתחרות במשרדי הפרסום הגדולים על התקציבים של בזק ושטראוס. אנחנו כאן כי בשביל לעזור לעסקים קטנים ובינוניים לצמוח.
עבדנו כבר עם עשרות נישות שונות בתחום נותני השירותים ויצרנו מאות סיפורי הצלחה.
אנחנו לא עוצרים אחרי שקיבלתם את הליד, אלא ממשיכים לשפר את האיכות שלו, את שיחות המכירה, את הרווחיות שלך ועוד.
העסקים שאנחנו עובדים איתם מייצרים החזר השקעה של בין פי 3 לפי 12 על ההשקעה בפעילות. יש לנו ניסיון והתנסות עם חברות ועסקים כמעט בכל התחומים ואנחנו עושים את מה שצריך כדי שזה יעבוד אצלכם.
החברה מתמחה בעבודה עם עסקים וחברות בתחום השירותים (לא איקומרס או קמעונאות). אצלנו תוכלו למצוא: שיווק ממומן מבוסס תוצאות שמייצר החזר השקעה, בניית אתרים, בניית משפכי שיווק, ייעוץ פיננסי ושירותי אוטומציה לעסק.
אחרי הקמת מכונת הלקוחות, בין חודש ל- 3 חודשים של אופטימיזציה, איסוף נתונים ומחקר, לקוחותינו מקבלים באופן יציב החזרי השקעה של בין פי 3 לפי 12 על תקציב הפרסום החודשי.
אנחנו נפגשים איתכם לבניית האסטרטגיה השיווקית. מיד לאחר מכן, אנחנו מקימים עבורכם את המשפך הנכון ביותר (ע"ב האסטרטגיה שהוגדרה). בשלבים מתקדמים יותר, אנחנו עושים אופטימזציה לקמפיין ברמה היומית לדיוק הביצועים. לאחר שסיסטם השיווק והמכירות עובד אנחנו מכפילים תקציבים ומקימים משפכים נוספים.
עבדנו עם עשרות נישות שונות של בעלי עסקים בתחום השירותים והקורסים, בינהם:
פיננסים, נדל"ן, ביטוח, עיצוב פנים ואדריכלות, רפואה, ייעוץ עסקי, שיווק, תוכנה ופיתוח, בריאות ותזונה, עריכת דין ועוד ועוד.
דברו איתנו כדי לראות דוגמאות לעבודות שעשינו בנישה שלכם.
בעלי עסקים בתחום השירות והקורסים
בעלי תקציב מדיה של 3,000 ש"ח בחודש ומעלה
לכל מי שמחפש one stop shop שתרכז את כל הפתרונות
של השיווק והמכירות במקום אחד
לכל מי שמרגיש שהפרסום שלו היום לא מממש את הפוטנציאל שלו
זה דף לא קצר. אם הגעתם עד לפה, כנראה שאתם מרגישים שיש לדיגיטל שלכם פוטנציאל לא ממומש,
ועדיין לא קיבלתם את התוצאות שאתם רוצים, בין אם באחוזי הסגירה, באיכות הליד או ביכולת לעשות סקייל.
אנחנו יודעים שהרבה בעלי עסקים כבר נכוו בעבר מספקים בתחום הדיגיטל,
זה לגמרי מבאס, אבל מישהו צריך לומר את זה:
אם לא תמצאו את השותף הנכון לשיווק שלכם – שום דבר לא ישתנה.
אז אם משהו בדף הזה סיקרן אותכם, אנחנו ממליצים לכם לקבוע שיחת ייעוץ עם אחד ממומחי השיווק שלנו, ולבדוק איך נוכל לעזור לכם להגדיל את העסק. השיחה הראשונית לגמרי בחינם ואין שום התחייבות.
בצד השני, מחכה לכם לא "עוד איש מכירות" אלא מומחה שיווק וצמיחה עם 5-10 שנות ניסיון.
גם אם נחליט שלא לעבוד יחד מכל סיבה, אתם תצאו עם המון ערך.