בדיקת PPC – האם הקמפיינים, הקהלים והמודעות מוגדרים בצורה טובה לפי הסטנדרטים המקובלים
חו"ד מקצועית על המשפכים השיווקיים – האם ואיך אפשר לשפר את כמות ואיכות הלידים על ידי שינויים במשפך השיווקי מבלי לעלות את תקציב הפרסום.
דו"ח קריאייטיב ותוכן – אילו שינויים רצוי לעשות בקריאייטיב ובתוכן כדי לשפר את הביצועים?
בדיקת הפרות של מדיניות פרסום – כדי להגן על החשבון ולהימנע מחסימות.
הרשמו ונשלח לכם דו"ח בקרה מקצועי ללא עלות
דו"ח בקרה לדוגמה
למי זה מתאים?
לחברות ועסקים אשר מפרסמים היום בדיגיטל, ורוצים לבדוק איך אפשר על אותו תקציב פרסום לקבל יותר לידים איכותיים יותר ולמקסם את התקציב.
מי אנחנו?
סוכנות פרסום וצמיחה בדיגיטל, BMF360, נעים מאוד! אנחנו מובילים עשרות עסקים וחברות להצלחות אדירות בדיגיטל. צברנו ניסיון רב בפרסום בכל הפלטפורמות השונות בדיגיטל, ובניהול תקציבים של עשרות מיליוני שקלים בשנים האחרונות.