וובינר זה אחד הכלים השיווקים החזקים ביותר שקיימים לבעלי עסקים, והוא מהווה משפך שיווקי אפקטיבי במיוחד, שרלוונטי להמון תחומים וסוגי שירותים.
המילה וובינר (Webinar) היא הלחם של המילים Web Seminar – סמינר רשת.
בשנים האחרונות עם השימוש ההולך וגובר בתוכנות כמו זום למיניהן, השיווק דרך וובינרים אפילו עוד יותר קיבל תאוצה.
היתרונות בשיווק דרך וובינר:
לידים זולים – ברוב המוחלט של הקמפיינים, לידים שנרשמים לוובינר זולים בעשרות אחוזים מלידים במשפכים שיווקים אחרים.
זה נובע מהסיבה שליד שנרשם לוובינר יודע שהוא נרשם למשהו שהוא נטו עבורו, והוא חינמי לגמרי, מראש מנטרלים אצל הליד את התחושה שמישהו בא למכור משהו עבורו.
יצירת היכרות חזקה בשלב מאוד מוקדם – הלידים נרשמים לוובינר בשביל לקבל מידע או ערך מסוים עבורם, ומרגע ההרשמה הם מצטרפים לרשימת דיוור, שהם מקבלים דרכה מסרים, ולומדים להכיר את העסק או השירות.
שיווק בדיירקט רספונס – מעבירים את הלידים מסע לקוח מואץ – הלידים למעשה עוברים "מסע לקוח" מואץ, מרגע שנרשמים לוובינר הם מתחממים לקראת הוובינר, ובהדרכה עצמה הם מקבלים בבת אחת פגישה אישית של שעה עם בעל העסק, וזה מייצר אצלם מעורבות. אפילו אין צורך בשיחת מכירה לאחר הוובינר.
משפך שיווק עוקף שיחות מכירה. הרבה פעמים הלידים סולקים ומשלמים על השירות בוובינר עצמו והיתרון המרכזי שכבר הוזכר קודם – כמות לידים גדולה בבת אחת.
נכון, זה דורש יותר עבודה להקים משפך וובינר, אבל המון פעמים זה לגמרי שווה את זה, ואפשר לסלוק עשרות לקוחות בבת אחת.
זה משפך שמשיג את המטרות שלו בזכות מיקוד מאמצים.
בשביל ליצור משפך וובינר אפקטיבי, שמשיג כמות גדולה של לידים בבת אחת, צריך שכל המרכיבים הבאים יהיו מדויקים:
קמפיין פייסבוק ממומן, דפי נחיתה ודפי סליקה, רשימת דיוור, מסרים, אוטומציות, אסאמסים, קבוצת וואטספ.
כאשר כל המרכיבים האלה מוגדרים ובנויים היטב, רק אז הוובינר יכול להשיג את מטרותיו.
אנחנו ב-BMF360 מומחים בבניית משפכי וובינר אפקטיבים במיוחד ללקוחותינו. מוזמנים ליצור איתנו קשר
למעלה מ-70% ממשווקי הסמינרים הוובינרים אומרים שסמינרים מקוונים הם או יעילים ביותר או יעילים ביותר (תוכנת וובינר).
91% ממשווקי הסמינרים המקוונים בשנת 2021 אומרים שהם הצליחו להגיע להחזרי השקעה גבוהים.
אצלינו תקבלו את כל מה שצריך לוובינר המושלם.
מלאו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם.