בלוג

שיווק דיגיטלי: איך עושים את זה נכון בשנת 2024
שיווק דיגיטלי הוא תחום רחב ופופולרי ביותר המתפרש על פני עשרות נישות. ביניהן: קידום אורגני, פרסום ממומן, שיווק במייל, משפיענים, סרטונים – כל כך הרבה דברים! אז מאיפה מתחילים? יש הרבה עצות בחוץ. טובות, רעות, ואנשים רבים שיבטיחו לכם ROI (החזר על השקעה) גבוה עבור תקציבי פרסום גדולים (שסביר להניח שאין לכם כרגע).

אסטרטגיה שיווקית: המדריך – מתיאוריה לפרקטיקה
אסטרטגיה שיווקית היא המפתח להצלחתו של כל עסק. ללא אסטרטגיה שיווקית, העסק שלכם יהיה חסר מיקוד, וללא מיקוד, אתם פשוט לא תצליחו להגיע לאף אחת מהמטרות והיעדים שהצבתם לעצמכם. אי תכנון הוא מתכון לכישלון.

סוגים של לידים ואיך לגשת אליהם
היי,
זה הולך להיות פוסט קצת ארוך, בעיני זה ידע ששווה זהב (או כסף).
אחד הדברים שאנחנו רואים כמעט תמיד עם בעלי עסקים שמתחילים לפרסם זה את השוק הראשוני שמתרחש אצל בעל עסק כשאנשים חדשים, שבעל העסק לא הכיר אותם קודם, מתחילים להתעניין בשירות.

חימום לידים – איך לחמם לידים?
מה הבעיה עם "להביא לידים"? זו אמת כואבת שכל בעל עסק מבין אותה במוקדם או במאוחר:כשאנחנו עושים שיווק, אנחנו לא

לתקשר את עצמנו ללקוחות כמו מקצוענים
כבעלי עסקים פרזנטציה מהווה חלק בלתי נפרד מהעסק.
כל מעמד בו אנו מציגים את עצמנו ואת מה שאנחנו עושים הוא מעמד של פרזנטציה:

תגידו כבר התעדכנתם במילה האחרונה בעולם השיווק? שימוש בסימולטורים
כולנו חיים בעידן הדיגיטלי הזה, וחווים את המרחב הווירטואלי כ״במת המכירות העיקרית״. אין ספק שלבמה הזו יש יתרונות רבים אך

תהליך חימום לידים – שיפור יחסי ההמרה
יש הרבה דרכים לשווק, במאמר זה נסקור את היעילות של השימוש בסימולטורים במערכי השיווק שלכם לצורך סינון וחימום לידים.

מה קרה כש- AI והעסק שלך נפגשו?
בואו נגיד את האמת: בתור בעלי עסקים, כתיבת תוכן שיווקי עבור העסק הוא לא תמיד ״כוס התה המועדפת״ עלינו. הרבה

לידים חמים – מה זה ומאיפה להביא אותם?
מה זה בכלל ליד חם? דמיינו שאתם עומדים בדוכן בשוק. אדם מתעכב לידכם, שואל שאלות ספציפיות על המוצר שלכם, ואפילו

לידים חמים – מה זה ומאיפה להביא אותם?
מה זה בכלל ליד חם? דמיינו שאתם עומדים בדוכן בשוק. אדם מתעכב לידכם, שואל שאלות ספציפיות על המוצר שלכם, ואפילו

מה קרה כש- AI והעסק שלך נפגשו?
בואו נגיד את האמת: בתור בעלי עסקים, כתיבת תוכן שיווקי עבור העסק הוא לא תמיד ״כוס התה המועדפת״ עלינו. הרבה

תהליך חימום לידים – שיפור יחסי ההמרה
יש הרבה דרכים לשווק, במאמר זה נסקור את היעילות של השימוש בסימולטורים במערכי השיווק שלכם לצורך סינון וחימום לידים.

תגידו כבר התעדכנתם במילה האחרונה בעולם השיווק? שימוש בסימולטורים
כולנו חיים בעידן הדיגיטלי הזה, וחווים את המרחב הווירטואלי כ״במת המכירות העיקרית״. אין ספק שלבמה הזו יש יתרונות רבים אך

לתקשר את עצמנו ללקוחות כמו מקצוענים
כבעלי עסקים פרזנטציה מהווה חלק בלתי נפרד מהעסק.
כל מעמד בו אנו מציגים את עצמנו ואת מה שאנחנו עושים הוא מעמד של פרזנטציה:

חימום לידים – איך לחמם לידים?
מה הבעיה עם "להביא לידים"? זו אמת כואבת שכל בעל עסק מבין אותה במוקדם או במאוחר:כשאנחנו עושים שיווק, אנחנו לא