GMM

Growth Marketing Machine

מכונת הלקוחות המושלמת.

איך בונים סיסטם שמייצר פניות באופן יציב וצפוי שמייצר החזר השקעה גבוה? כשרוצים עסק שצומח מחודש לחודש ומשנה לשנה! שיווק ומכירות איכותיים מהווים תפקיד מפתח.

מכינים כסף לשכירות המקום, מכינים את התשתית הפיננסית עם רואה חשבון, את התשתית המשפטית עם עו"ד, סוגרים הסכמים עם ספקים, מגייסים את אנשי המכירות ומכינים את החומרים השיווקיים.

היום? אנחנו פותחים עוסק ברשויות, מרימים קמפיין ומצפים להתחיל לסגור עסקאות רבות ולגדול.
לרוב זה לא עובד ככה. 

כשרוצים עסק גדול, אנחנו צריכים לבנות את התשתיות בהתאם.

אחת התשתיות הקריטיות שיכולות להוות מנוע צמיחה משמעותי היא סיסטם שיווק-מכירות שעובד.

מתוך צורך שלנו ושל לקוחותינו יצרנו את הדור הבא של הפרסום באינטרנט – מכונת לקוחות מושלמת.
או בשמה הרשמי – 
GMM – Growth Marketing Machine

מכונת הלקוחות נבנית לאורך מחלקות העסק ותפקידה להמיר תנועה(תקציבים של פרסום) ללקוחות משלמים.
מכונת הלקוחות שפיתחנו יוצרת החזרי השקעה גבוהים ללקוחותינו. 
שבתורם מאפשרים  לעסקים להפוך לחברות, לחברות להפוך לארגונים ולבעלי העסקים להתעשר.

ממה מורכבת המכונה?

השלב הראשון בבניית יסודות מכונת הלקוחות זה תשתית פיננסית. עסק שגדל צריך מוצרים שמתומחרים נכון, תשתית פיננסית שמאפשרת סקיילינג(גדילה) ותזרים שיכול לאפשר צמיחה.

בשלב הזה אנחנו מכינים את העסק ברמה הפיננסית לצמיחה שתגיע כשנפעיל את מכונת הלקוחות ובונים את התשתית שתאפשר צמיחה מהירה.

התשתיות השיווקיות של מכונת הלקוחות. התשתית הזו תגדיר לנו איך יבנה מנוע המכונה.

כדי לעשות שיווק טוב יש 3 דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון:

  1. אסטרטגיה שיווקית מנצחת.
  2. מסע לקוח ממיר ומגביר אמון.
  3. הצעת ערך שאי אפשר לסרב לה.

בשלב הזה נדבר על הקהל ונתאים לו את ההצעה השיווקית. נאפיין מרכיבים קריטיים לפעילות מוצלחת של המכונה כגון ההבטחה השיווקית, מסע הלקוח, המסרים המובילים, הבידול של העסק כפי שיבוא לידי ביטוי בפעילות המכונה, משפך המוצרים\שירותים השונים, המשפכים השונים שיפעלו במנוע המכונה ועוד.

למכונת לקוחות בין 3 ל- 7 קמפיינים שונים שעובדים ביחד ומייצרים… לקוחות.

בשלב הזה אנחנו מכינים את החומרים השיווקיים לפי האסטרטגיה השיווקית, מעצבים, משייפים, בודקים, מדייקים ומכינים את הקמפיינים השונים.

לא מספיק לקבל לידים. צריך שהם יסגרו ויהפכו להיות לקוחות משלמים. ולכן המכונה היא לא רק מכונת לידים, היא מכונת לקוחות.

היא לא מבצעת שיחות מכירה, אבל מוטמעים בה תהליכים מכירתיים שנועדו לחימום והרתחת הלידים כדי שכאשר יפגשו בתורם עם מחלקת מכירות, אחוזי הסגירה יהיו גבוהים ככל האפשר.

משפכי אפטר ליד, משפכי ריטרגטינג, אוטומציות שיווקיות ומכירתיות – כל אלה תורמים להחזר השקעה גבוהה ולקוחות רבים יותר שנסגרים.

בנוסף, בכל התחום של המכירות כחלק מבניית המכונה אנחנו מלווים ומלמדים את צוות המכירות או איש המכירות בחברה איך לסגור עסקאות. אנחנו מספקים תסריטי מכירות ובונים תהליכי מכירות ייחודיים שמביאים ליותר ויותר עסקאות שנסגרות.

אחד החלקים הכי חשובים שמהווים תוצר לוואי של מכונת לקוחות שפועלת בהצלחה היא בניית מותג.

הקהילה שלך, רשימת התפוצה שלך, כמות האנשים שמכירים אותך כבעל עסק גדלה וגדלה. זהו מותג, ומותג חזק וגדול הוא נכס משמעותי.

אם עדיין אין לכם מכונת לקוחות לעסק שלכם?

אם עדיין אין לכם ודאות ויציבות בתהליכי השיווק והמכירות?

בניית מכונת לקוחות GMM תייצר לכם החזר השקעה גבוהה במיוחד.

מוזמנים לשיחת ייעוץ,

אנחנו נוכל להראות לכם דוגמאות למכונות לקוחות שבנינו, להציג לכם את החזרי ההשקעה שלהן ולהתחיל לתכנן ביחד את מכונת הלקוחות שלכם.

אישה עם מעויין סגול לידה בצד שמאל מחזיקה טלפון נייד מחייכת עמוד צור קשר

כמה דוגמאות להחזרי השקעה מ- GMM

אייקון של גלגל שיניים בצבע לבן שמשדר תהליך בעמוד צור קשר סוכנות שיווק ודיגיטל - BMF היא חברת פרפורמנס שמשתמשת בטכנולוגיות לקידום ושיווק עסקים. גוגל, פייסבוק, אוטומציות, מכירות, בניית אתרים ועוד

1#

חברת ייעוץ משכנתאות

42,000 ₪

הוצאות

453,684 ₪

הכנסות

975%

החזר השקעה

2#

חברת תכנון פיננסי

41,494 ₪

הוצאות

1,189,440 ₪

הכנסות

2,767%

החזר השקעה

3#

מכללה

496,720 ₪

הוצאות

6,657,024 ₪

הכנסות

1,240%

החזר השקעה

אנחנו זמינים לכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן