פייסבוק

רשת הפייסבוק עם קרוב ל- 3 מיליארד רשומים פעילים ולמעשה מהווה את הרשת החברתית הגדולה ביותר. כידוע, פייסבוק היא שירות ללא תשלום למשתמשים, וההכנסות של הרשת מגיעות מפרסום.

המפרסמים אוהבים את פייסבוק, כל שנה יותר ויותר עסקים וחברות משתמשים ברשת כדי לפרסם בשטחי הפרסום הרבים שהרשת מציעה.

לנו כמפרסמים פייסבוק מאפשרת אופציות שלא קיימות בשום רשת אחרת. רמת הטירגוט שאנחנו יכולים להגיע אליה בפייסבוק, עלות החשיפה שעדיין מאפשרת לנו לקבל החזרי השקעה גבוהים והאפשרויות לקריאייטיב – עושים את ההבדל.
לקוחותינו נהנים מקמפייני פרסום בפייסבוק שמייצרים החזרי השקעה גבוהים במיוחד.

אז מה יתרונות הפרסום בפייסבוק

1#

פידבק מהיר – בעולמות הפרסום היום ובמיוחד בפייסבוק, אנחנו יכולים לקבל מהר מאוד מושג האם השיווק שלנו עובד ומייצר החזר השקעה חיובי. שלא כמו פרסום של פעם, בשטחי חוצות או בטלוויזיה, אנחנו יכולים בתקציבים מאוד קטנים, לקבל פידבק על המהלך השיווקי.

2#

הקריאייטיבים המגוונים – וידאו, תמונות או שילוב שלהם בוריאציות שונות, שיכולים להיות מוצגים בכל אחד מ"שטחי הנדל"ן" הפרסומיים השונים והמגוונים של פייסבוק, מאפשרים לנו אפשרויות רבות להציג את המותג שלנו.

3#

מחירי החשיפה – הפרסום בפייסבוק עובד, כשיודעים איך לעבוד איתו. למרות מחירי החשיפה העולים בדיגיטל משנה לשנה, כאשר השיווק נעשה בצורה מקצועית עם אסטרטגיה שיווקית מקיפה, אנחנו יכולים להנות מהחזרי השקעה גבוהים מאוד בפייסבוק.

 

כמה עולה לפרסם בפייסבוק?

אפשר לפרסם בפייסבוק בתקציבים קטנים שמתאימים לעסקים קטנים של החל מ- 60 ש"ח ליום ואפשר לנהל בפייסבוק תקציבים של מאות אלפי שקלים בחודש בהצלחה ועם תוצאות מצוינות.

לאיזה תחומים פייסבוק מתאים ולאיזה לא

בפרסום בפייסבוק נעדיף לפרסם שירותים שמתאימים לקהלים גדולים. למרות יכולות הטירגוט והפילוח המרשימות שיש לפייסבוק, נבחר לפרסם בפלפורמה תחומי הפיננסים, הנדל"ן, דיאטה, עו"ד, רופאים, קורסים ועוד ועוד.

מה לא נפרסם בפייסבוק?
שירותים שעוזרים לפתרונות מידיים.
כשלקוח צריך מצבר חדש לאוטו, הוא לא יגלול בפייסבוק ויחפש פתרון.
בנוסף, לא נשתמש בפייסבוק לפרסם שירותים בהם הקהל הפוטנציאלי קטן.

אפשרויות הפילוח בפייסבוק

פייסבוק יודעת עלינו הכל. בני כמה אנחנו, עם מי אנחנו מסתובבים, במה אנחנו מתעניינים, איפה אנחנו בארץ ובעולם, את הזיקה שיש לנו לנושאים מסוימים, ועוד ועוד.

את כל המידע הזה פייסבוק מנגישה למפרסמים שלה.

ולנו בתור מפרסמים, יש את היכולת לפרסם לקהל מאוד מאוד מדויק את השירותים שלנו.

בנוסף, הרשת משקיעה הרבה משאבים כדי שהפרסום הנכון יגיע לקהל הנכון ומאפשרת לנו המפרסמים לקבל תוצאות מדהימות בשימוש נכון בפלטפורמה.

איך אפשר לדעת אם פרסום בפייסבוק הוא טוב בשבילנו

באופן עקרוני – כן.
פייסבוק מתאים כמעט לכל עסק.
יחד עם זאת, יש כל מיני דברים שאנחנו צריכים לבחון כדי לחזות בהצלחה מה יהיו תוצאות הפרסום.
את זה אנחנו עושים בשיחת אסטרטגיה ראשונית שאנחנו מציעים ללא עלות.

ספריית המודעות של פייסבוק

אחד הכלים המדהימים שיש לנו כמפרסמים זוהי ספריית המודעות של פייסבוק.
זהו למעשה מאגר של כל המודעות הפרסומיות בפייסבוק, שאנחנו יכולים לחפש בו.
כך למשל נוכל לראות מה מתחרים שלנו מפרסמים ובאיזה אופן הם מקבלים את הלידים.
איזה משפכים יש להם, מה עובד להם ומה לא עובד להם.
אנחנו יכולים באמצעות חקירה של ספריית המודעות לקבל רעיונות רבים לאיך לפרסם את השירות שלנו בהצלחה.

שורה תחתונה

כמערכת הפרסום הגדולה ביותר בעולם הסושיאל,
פייסבוק מהווה הזדמנות מצוינת עבורנו.

רוצים לבחון האם תוכלו לפרסם בהצלחה בפייסבוק?
כמה לידים תוכלו לקבל?
והכי חשוב – מהו החזר ההשקעה הצפוי עבורכם?
מוזמנים לתאם איתנו שיחה בתחתית העמוד ונשמח לסייע.

מעוניינים בקמפיין פייסבוק איכותי?

מלאו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם .

אנחנו זמינים לכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן