בניית אתרים

כשברשת האינטרנט יש מעל חצי מיליארד אתרים נכון לשנת 2022, ולכל עסק ונותן שירות הכי קטן כבר יש אתר משלהם, הדבר הראשון שבעלי עסקים צריכים עבור העסק שלהם זה אתר בולט, ייחודי, ובעיקר – כזה שמצליח להפוך אנשים ללקוחות. או במילים אחרות: אתר ממיר.  לכל אתר ממיר צריכים להיות כמה מרכיבים שעובדים ומסונכרנים אחד עם […]

פייסבוק

רשת הפייסבוק עם קרוב ל- 3 מיליארד רשומים פעילים ולמעשה מהווה את הרשת החברתית הגדולה ביותר. כידוע, פייסבוק היא שירות ללא תשלום למשתמשים, וההכנסות של הרשת מגיעות מפרסום. המפרסמים אוהבים את פייסבוק, כל שנה יותר ויותר עסקים וחברות משתמשים ברשת כדי לפרסם בשטחי הפרסום הרבים שהרשת מציעה. לנו כמפרסמים פייסבוק מאפשרת אופציות שלא קיימות בשום […]

גוגל

פרסום בגוגל – ניהול מודעות גוגל (PPC) אין אדם שמשתמש באינטרנט ולא משתמש בפלטפורמת החיפוש של גוגל, העובדה הזאת הופכת את גוגל לפלטפורמת פרסום מצוינת, עם יתרונות ייחודים. בנוסף לשימוש הנפוץ של גוגל לחיפוש מילים ותכנים באופן אורגני, למפרסמים ובעלי עסקי ישנה אפשרות לקדם תוצאות חיפוש של מילים וביטויים באופן ממומן, באופן שהמודעות הממונות יהיו […]

טאבולה \ אאוטבריין

אז מה זה בכלל רשת הפרסום של טאבולה ואאוטבריין? עולם הפרסום מתקדם ומתחדש ויחד איתו הלקוחות נהיים יותר ויותר חשדניים. מצב זה דורש מהמפרסמים להיות יותר יצירתיים כדי לפרסם בלי שהלקוח יזהה שהפרסום הוא מקודם. לעולם הזה נכנסו שתי רשתות פרסום ישראליות – טאבולה ואאוטבריין שמציעות למפרסמים שטחי פרסום שכמעט לחלוטין לא נראים כמו פרסומת. […]

וובינארים

וובינר זה אחד הכלים השיווקים החזקים ביותר שקיימים לבעלי עסקים, והוא מהווה משפך שיווקי אפקטיבי במיוחד, שרלוונטי להמון תחומים וסוגי שירותים. המילה וובינר  (Webinar) היא הלחם של המילים Web Seminar – סמינר רשת. בשנים האחרונות עם השימוש ההולך וגובר בתוכנות כמו זום למיניהן, השיווק דרך וובינרים אפילו עוד יותר קיבל תאוצה. היתרונות בשיווק דרך וובינר: […]

אוטומציות CRM

תחשבו על זה רגע, אתם מנסים להעיף את העסק שלכם לשמיים, עושים שיווק ממומן, שיווק אורגני, מקבלים הרים של לידים ואז מתחיל הרגע הבעייתי, איך מנהלים את כל הלידים? דף ועט? אקסל? בשתי הדוגמאות האלה אפשר להבטיח דבר אחד, העסק שלך לא יתקרב למימוש ההצלחה שלו, מהסיבה הפשוטה שאי אפשר לעקוב אחרי הלידים ולנהל מכירות […]

אסטרטגיה פיננסית

זה עד כדי כך פשוט וברור – עסק בלי אסטרטגיה פיננסית חכמה ומדויקת, לא יצליח להחזיק מעמד לאורך זמן.  החשיבות של אסטרטגיה פיננסית שמוגדרת ומיושמת היטב היא כמו החשיבות של השירות או המוצר עצמו – חלק בלתי נפרד מהפעילות של העסק, שבלעדיו העסק תלוי על חוט השערה. גם אם יש לנו את המוצר הכי טוב […]

משפכי שיווק

על מנת שאדם יהפוך ללקוח בעסק, הוא צריך לעבור את "מסע הלקוח" שלו – תהליך שבו הוא מעלה את רמת המודעות לבעיה שלו, ביחד עם ההבנה שהעסק שלכם יפתור אותה. תהליך מסע הלקוח מתרחש אצל הליד בזכות המשפך השיווקי. משפך שיווקי זה ההבנה של מסע הלקוח הייחודי של העסק שלכם, בהתייחס לכלל ההיבטים – קהל […]

אימוני מכירות

מכירות הן החמצן של העסק. רק שיווק, טוב ככל שיהיה, לא מספיק. אנחנו צריכים לדעת איך לסגור את הלידים לשירות שלנו. בעלי עסקים וחברות רבים משקיעים תקציבי גבוהים בפרסום ושיווק, ומזניחים את תחום המכירות.  הבעיה העיקרית היא מודעות, רובם מאמינים באמת ובתמים שאין להם בעיה בנושא וכל מה שהם צריכים זה עוד לידים.  אבל כאשר […]

אנחנו זמינים לכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן