טאבולה \ אאוטבריין

אז מה זה בכלל רשת הפרסום של טאבולה ואאוטבריין?

עולם הפרסום מתקדם ומתחדש ויחד איתו הלקוחות נהיים יותר ויותר חשדניים. מצב זה דורש מהמפרסמים להיות יותר יצירתיים כדי לפרסם בלי שהלקוח יזהה שהפרסום הוא מקודם.

לעולם הזה נכנסו שתי רשתות פרסום ישראליות – טאבולה ואאוטבריין שמציעות למפרסמים שטחי פרסום שכמעט לחלוטין לא נראים כמו פרסומת.

הרעיון הוא לפרסם באמצעות כתבות תוכן שנראה כמו כל כתבת תוכן לגיטימית ורגילה שגולשים יכולים לצרוך באתרי החדשות.

היתרון הוא ברור, כשגולש קורא כתבה באחד מאתרי החדשות הגדולים, הוא במצב של "למידה" של נושא כלשהו, הוא יותר פתוח לקבל נתונים וללמוד. הרשת מאפשרת לנו להציג לגולשים כאלה תוכן ממומן שיעזור להם ללמוד עוד על השירותים שלנו כמפרסמים.

איך נראה הפרסום בטאבולה ואאוטבריין?

כשאנחנו קוראים כתבת תוכן ומגיעים לסופה, אנחנו מגלים כתבות נוספות בתחומים דומים שאנחנו יכולים להמשיך לקרוא, כתבות אלה הן למעשה תוכן מקודם. חדי העין יוכלו להבחין בציון שזהו אכן תוכן מקודם.

מהם עלויות הפרסום בטאבולה ואאוטבריין?

ההזדמנות שטאבולה ואאוטבריין מציגות לנו כמפרסמים בשנים האחרונות הביאה לכך שיותר ויותר מפרסמים משתמשים בפלפורמות הללו, ולכן המחירים עולים בהדרגה. 

יחד עם זאת, במגזר נותני השירותים בפרסום שמוכוון לידים, ניתן להגיע למחירי לידים טובים למדי.
אחד היתרונות המובהקים בשימוש בטאבולה ואאוטבריין הוא איכות הלידים המתקבלים.

ליד שקורא כתבת תוכן ובעקבותיה בוחר להרשם לפרטים נוספים על שירות, יהיה ליד משכיל, רלוונטי לרוב, שיודע על מה מדובר. 
או בשפה ה"מקצועית" – ליד חם.

מה החזר ההשקעה שאנחנו רואים בפרסום בטאבולה ואאוטבריין?

החזר ההשקעה על פרסום בטאבולה ואאוטבריין יכול להיות גבוה מאוד כשנמדד לאורך זמן.
שלא כמו פרסום בפייסבוק, פרסום בטאבולה ואאוטבריין לוקח לא מעט זמן ותקציבים עד שמספק לנו החזר השקעה חיובי. 

יחד עם זאת, לאחר פרק זמן של למידה ואופטימיזציה, היציבות שאנחנו יכולים להשיג בפרסום באאוטבריין וטאבולה היא גבוהה, ואנחנו מאוד ממליצים לשלב באסטרטגיה השיווקית כתבות תוכן.

יתרון משמעותי שיש לפרסום בטאבולה ואאוטבריין

אחד היתרונות שיש לפרסום בטאבולה ואאוטבריין הוא מיצוב בעל העסק או החברה המפרסמת כאוטוריטה. 

הגולש הממוצע לא יודע שכתבת התוכן היא פרסומית, והחוויה שלו כלפי המפרסם היא כמו כל אחד שמופיע בעיתונות הכתובה\דיגיטלית.
ולרוב מי שמופיע בעיתונוית ונכתבות עליו כתבות הוא מפורסם ושם דבר, אוטוריטה בתחומו.
כתבת תוכן איכותית יכולה למצב בעל עסק\חברה כאוטוריטה בתחומו, לייצר לידים איכותיים ולאפשר תהליך מכירה קל.

שנבדוק מה החזר ההשקעה הצפוי עבורכם מכתבות תוכן?

מלאו פרטים בטופס הבא וניצור קשר לבדיקה.

אנחנו זמינים לכם השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן